Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har fått kjenne på hvordan Santander fungerer. Selskapet er tydeligvis hevet over norsk lov. De kan ture frem som de vil, og de holder ingenting tilbake for å knuse deg. Hadde vi vist det vi vet i dag, hadde vi aldri skrevet under på billån fra dem. De sier så fint på siden at de er der for kundene, og det er viktig med et godt forhold til kundene. Vær obs, dette er bare salgstriks. De lurer og svindler kundene deres. Penger som er innbetalt på lån forsvinner angivelig, og du får et helvettes problem med å ordne opp i dette. Som jeg nevnte over, det ser ut som konsernet er så stort at de kan styre norges lover, og det verste er att det får de lov til. Jeg håper med denne advarselen at jeg kan være med å hindre noen andre i å havne i et santander-hel#¤%e, for det unner jeg ingen. Så tenk dere om, de er lette å låne penger fra, men trøblet begynner når du er i gang å betaler.
Merkelig hvordan så store Santander er i verden at de skal være så ubrukelig i Norge. De har ikke noen nettside hvor du kan se status på lånet tidd eller noe lignende og det er umulig og komme igjennom på kundeservise hvis ikke du har planer om å høre 10 sanger på høytaleren på telefonen før du får snakket med noen, hadde lån på en bil og når lånet var betalt ned fortsatte de og ta betalt for forsikringen på lånet for den gikk da over til en personforsikring som jeg allerede har i en annen bank uten å informere meg om dette.
Når man tilbyr en konkret byggekonto, bør man samtidig kunne se spesifisert faktura i nettbanken. Hva skulle ellers poenget være med en byggekonto? Jeg opplever kundeservicen som arrogante. Dette gjelder dessverre flere av dem.
Mottok kredittkort som jeg ikke har bestilt. Ber om å få se avtalen de sier jeg har underskrevet, men har fortsatt ikke fått den. Jeg kommer aldri til å benytte noen tjenester igjennom Santander.
Har kredittkort for byggekonto hos Carlsen Fritzøe via Santander. Faktura skrevet ut 1 i måneden, og kommer til oss i postkassa DAGEN før forfall. Så fakturaen har brukt 14!! dager på å komme ut av huset hos Santander og til posten. Fantastisk dårlig, de må jo spekulere i dette. Etter henvendelse fikk jeg bare beklager beklager, slikt kan skje osv, bare svada. Så snart bygging og oppussing er ferdig skal dette kundeforholdet kanselleres.
Sender fakturaer med forfall få dager etter mottatt faktura. Skjer hver gang måned. Aner meg at dette er ren spekulasjon fra Santander for å få inn mer penger.
Innfridde et billån. Prøvde å få en bekreftelse på dette med reg.nr og lånenummer. Noe som skulle vise seg å være problematisk. Skulle selge bilen og at det tar tid før det vises i brønnøysundregisteret. at heftelsen er slettet er jeg klar over. Tok kontakt med brønnøysundregisteret og etter 6 uker hadde det fremdeles ikke blitt sendt noe fra santander til brønnøysundregisteret. Elendig kundeservice!