Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var fornøyd kunde i mange år, men etter at sbanken ble dnb er det bare rot. Kort som plutselig ikke fungerer, mye må gjøres på dnb nettbank, hvis det i det hele tatt fungerer.
Ikke en bra utvikling siste tiden. Nettbanken er nå fjernet totalt. Alt skal tydeligvis skje i sbankens nye app. En app som jeg må lastes ned via google play(virksomhet kjent for sin overvåkningskapitalisme og konflikt med europas GDPR). I et hav av informasjon ble jeg ikke informert om avviklingen av nettbanken. Jeg ble derfor tvunget i en situasjon der jeg måtte i hast godta google sine brukervilkår og sbanken nye brukervilkår for å betale hastende regninger. Etter 18 år som kunde hos sbanken takker jeg for meg. Positivt utfall er at sbanken kan brukes som et læremiddel i virksomhetstyring. Vi kan nå se hvordan en av de beste bankene klarte å utvikle seg til en av de dårligste bankene på rimelig kort tid. Det er ikke lenge siden DNB tok over styringa og dytta sbanken over i passasjersete, dette har sikkert noe med saken å gjøre.
Noe har skjedd i Sbanken. Nå oppleves det som om man har rykket 14 år tilbake i tid. Lite intiutiv og dårlig brukervennlighet på deres nettløsninger. App og nettbank (DNB) er svært lite oppdatert ift hvordan det var hos Sbanken tidligere.
Forlater denne banken etter 20 års kundeforhold nå når DnB tar over. Var en veldig god bank, nå har den ikke en gang en nettside
Baktstreversk og lite nytenkende etter at Sbanken ble kjøpt opp. Ødelelagt den beste nettbanken og Sbanken er ikke til å kjenne igjen.
Jeg har vært kunde i Sbanken veldig lenge og vært utrolig godt fornøyd. Nå, derimot. Har hatt tre samtaler med de siste vel to månedene. Ventetid. 22,32 og 45 minutt og så kan de ikke hjelpe deg. skylder på det ene og det andre. Kåret til Norges beste kundeservice i ørten år. Det er ikke mulig. Kan jo ikke engang logge inn på banken fra en pc. heeelt utrolig. De greier ikke en gang å oppgi kontonummer til aksjesparekonto. Jeg er ferdig med Sbanken for alltid. Må dessverre ha det kontonummeret, men det får jeg ikke og der står jeg. Du snakker meg om Norges beste kundservice. Fy fan
Utrolig at DNB klarer å ødelegge en bank som har vært så komplett og ha et så godt brukergrensesnitt. Kanskje DNB heller burde prøve å lære av Sbanken
Skal være konkret, ikke bare "sutre". Jeg ga Sbanken en sjanse helt til nå, men nå er det slutt etter + 20 års forhold. Etter at DnB overtok har det følgende skjedd: 1. Prisene på fond er økt. 2. Nettbanken er fjernet. 3. DnB informerte meg om at de har FLYTTET meg til Sbanken! Jeg HAR vært kunde der i over 20 år! Det de mener er at de KASTER meg ut av DnB der jeg også har hatt en konto. Er dette dette som kalles kunden i sentrum? 4. Appen som jeg håpet skulle bli bedre er en polert utgave av den gamle DnB appen som er betydelig dårligere enn appen til Sbanken som nå er død og begravet. Man ser ikke engang saldo på konto når man displayer forfall på en konto. Menyer og grafikk er som å gå tilbake til 80 tallets IBM S/370 løsninger (for de av oss som har levd noen år...) Og så har jeg en utfordring; Rekk opp hånda de som tror at DnB sitt "Sbanken konsept" kommer til å fjerne gebyrer som alle bankene har i dag....det VAR nemlig det Sbanken startet med og ble kjent for i sin tid...
Fra beste til værste når DnB raserer banken ved å fjerne tjenester, nettbanken etc. Så lanserer de en såkalt ny app som bare er kopi av en gammel DnB app....
Norges beste bank ble til Norges dårligste etter at DNB overtok. Farvel Sbank!!!
Sbanken tilbyr fremdeles en av de beste rentene på boliglån. For meg betyr det mest. Men appen de lanserte nylig var ikke imponerende. Håper det kommer forbedringer, men uansett så kommer jeg nok til å savne oversikten med nettbank på PC.
DNB kjøpte en nesten perfekt bank med alle de nødvendige funksjonenen og ødela den fullstendig. Nå har jeg fått den nye appen, og hele greia er på engelsk uten mulighet til å skifte språk. Har vært kunde siden 1998 (Skandiabanken Sverige), men nå blir det å finne seg en annen bank. Dette er ren galskap!
Har vært kunde siden 2000 og kjempefornøyd i alle år, men måtte i dag bruke dnb sin håpløse app som kastet meg mellom åpne nettsider, appen og en innlogget nettside så jeg ble helt svimmel. Ikke fant jeg kontnummer til ask-kontoen så jeg må vel vente til klsgestormen gir seg før jeg får flyttet den.
Har ønsket å bytte bank da jeg ikke ønsker å være i DNB-systemet. Gav min nye bank fullmakt til å flytte hele kundeforholdet mitt. Det skjedde i vinterferien. Da det ikke har skjedd noe på 4 uker klaget jeg skriftlig til Sbanken kundeservice i helgen. I dag kom det svar om at det er problemer med flytting av aksjesparekonto er på grunn av stor pågang. Og da hadde jeg vært tydelig på at det var manglende flytting av HELE kundeforholdet jeg klaget på. At Norges største bank trenerer flytting på denne måten er like provoserende som at de kaller Sbanken "et konsept fra DNB" når alt DNB har gjort er å bla opp for å kvitte seg med en brysom konkurrent.
Beste banken, skjønner ikke hva det er med alle de som på død og lov må forlate banken pga at det kun blir app? Tipper denne banken blir enda bedre i tiden som kommer, men er nok ikke for alle, man må være litt innovativ tror jeg. Liker du fortsatt Volvo 240, er ikke dette banken for deg. 😎🙌
Skandiabanken og Sbanken var bra lenge, men er nå i ferd med å bli spist opp av DNB. Jeg er på vei ut :(