Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i Sbanken veldig lenge og vært utrolig godt fornøyd. Nå, derimot. Har hatt tre samtaler med de siste vel to månedene. Ventetid. 22,32 og 45 minutt og så kan de ikke hjelpe deg. skylder på det ene og det andre. Kåret til Norges beste kundeservice i ørten år. Det er ikke mulig. Kan jo ikke engang logge inn på banken fra en pc. heeelt utrolig. De greier ikke en gang å oppgi kontonummer til aksjesparekonto. Jeg er ferdig med Sbanken for alltid. Må dessverre ha det kontonummeret, men det får jeg ikke og der står jeg. Du snakker meg om Norges beste kundservice. Fy fan
Utrolig at DNB klarer å ødelegge en bank som har vært så komplett og ha et så godt brukergrensesnitt. Kanskje DNB heller burde prøve å lære av Sbanken
Skal være konkret, ikke bare "sutre". Jeg ga Sbanken en sjanse helt til nå, men nå er det slutt etter + 20 års forhold. Etter at DnB overtok har det følgende skjedd: 1. Prisene på fond er økt. 2. Nettbanken er fjernet. 3. DnB informerte meg om at de har FLYTTET meg til Sbanken! Jeg HAR vært kunde der i over 20 år! Det de mener er at de KASTER meg ut av DnB der jeg også har hatt en konto. Er dette dette som kalles kunden i sentrum? 4. Appen som jeg håpet skulle bli bedre er en polert utgave av den gamle DnB appen som er betydelig dårligere enn appen til Sbanken som nå er død og begravet. Man ser ikke engang saldo på konto når man displayer forfall på en konto. Menyer og grafikk er som å gå tilbake til 80 tallets IBM S/370 løsninger (for de av oss som har levd noen år...) Og så har jeg en utfordring; Rekk opp hånda de som tror at DnB sitt "Sbanken konsept" kommer til å fjerne gebyrer som alle bankene har i dag....det VAR nemlig det Sbanken startet med og ble kjent for i sin tid...
Fra beste til værste når DnB raserer banken ved å fjerne tjenester, nettbanken etc. Så lanserer de en såkalt ny app som bare er kopi av en gammel DnB app....
Norges beste bank ble til Norges dårligste etter at DNB overtok. Farvel Sbank!!!
Sbanken tilbyr fremdeles en av de beste rentene på boliglån. For meg betyr det mest. Men appen de lanserte nylig var ikke imponerende. Håper det kommer forbedringer, men uansett så kommer jeg nok til å savne oversikten med nettbank på PC.
DNB kjøpte en nesten perfekt bank med alle de nødvendige funksjonenen og ødela den fullstendig. Nå har jeg fått den nye appen, og hele greia er på engelsk uten mulighet til å skifte språk. Har vært kunde siden 1998 (Skandiabanken Sverige), men nå blir det å finne seg en annen bank. Dette er ren galskap!