Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ønsket å bytte bank da jeg ikke ønsker å være i DNB-systemet. Gav min nye bank fullmakt til å flytte hele kundeforholdet mitt. Det skjedde i vinterferien. Da det ikke har skjedd noe på 4 uker klaget jeg skriftlig til Sbanken kundeservice i helgen. I dag kom det svar om at det er problemer med flytting av aksjesparekonto er på grunn av stor pågang. Og da hadde jeg vært tydelig på at det var manglende flytting av HELE kundeforholdet jeg klaget på. At Norges største bank trenerer flytting på denne måten er like provoserende som at de kaller Sbanken "et konsept fra DNB" når alt DNB har gjort er å bla opp for å kvitte seg med en brysom konkurrent.
Beste banken, skjønner ikke hva det er med alle de som på død og lov må forlate banken pga at det kun blir app? Tipper denne banken blir enda bedre i tiden som kommer, men er nok ikke for alle, man må være litt innovativ tror jeg. Liker du fortsatt Volvo 240, er ikke dette banken for deg. 😎🙌
Skandiabanken og Sbanken var bra lenge, men er nå i ferd med å bli spist opp av DNB. Jeg er på vei ut :(
Nå som Sbanken svelges av DnB har familien tatt steget og byttet bank etter å ha vært kunde siden 2001. Alt som ble tvunget inn i DnB (flyttet av DnB fra Sbanken) er på vei ut derfra igjen. Alt vi har/hadde i Sbanken flyttes/blir flyttet i løpet av noen uker. Tidligere hadde Sbanken en fantastisk, komplett pakke med dagligbank, spareprodukter og enkel bedriftsbank - alt i et brukergrensesnitt som folket likte. Trengte man hjelp var det også gode svar å få på telefonen. Det ville ikke DnB ha noe av, så de kjøpte Sbanken og pulveriserer nå hele Sbanken. Som om ikke det er nok, låser de også midlene til kundene sine i en periode slik at de ikke får flyttet dem til konkurrenter med det første. Kjerstin Braathen (DnB konsernsjef); jeg tror og håper du vil erfare at din oppførsel og taktikk her straffer seg på lang sikt. Til det Norske folk: Bytt bank ! Det finnes gode alternativer der ute. For vårt vedkommende ble det KLP (dagligbank) og Nordnet (spareprodukter). Sbanken: Takk for nå. 23 år lojalitet var tydeligvis ikke nok.
Som så mange andre var jeg superfornøyd bruker i mange år. Nå er det ingenting annet enn min egen treghet som holder meg der. Verste var å bli tvunget til å bytte til MasterCard, som det viser seg gir mye trøbbel i Vipps.
23 år i Skandiabank. Alt Odelagt alt pga. av hu i DNB med 20 mill rani året. UFF.
Elendige saker ett DNB tok over. Får ikke svar, og når svar først kommer er det nebbete. Vil ikke anbefale noen å være kunde her. Utrolig synd å se hvordan banken har gått fra strålende til verst i klassen. Banken for de som ønsker dårlige løsninger, økende kostnad og elendig kundeservice. Synkende skip.