Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skal være konkret, ikke bare "sutre". Jeg ga Sbanken en sjanse helt til nå, men nå er det slutt etter + 20 års forhold. Etter at DnB overtok har det følgende skjedd: 1. Prisene på fond er økt. 2. Nettbanken er fjernet. 3. DnB informerte meg om at de har FLYTTET meg til Sbanken! Jeg HAR vært kunde der i over 20 år! Det de mener er at de KASTER meg ut av DnB der jeg også har hatt en konto. Er dette dette som kalles kunden i sentrum? 4. Appen som jeg håpet skulle bli bedre er en polert utgave av den gamle DnB appen som er betydelig dårligere enn appen til Sbanken som nå er død og begravet. Man ser ikke engang saldo på konto når man displayer forfall på en konto. Menyer og grafikk er som å gå tilbake til 80 tallets IBM S/370 løsninger (for de av oss som har levd noen år...) Og så har jeg en utfordring; Rekk opp hånda de som tror at DnB sitt "Sbanken konsept" kommer til å fjerne gebyrer som alle bankene har i dag....det VAR nemlig det Sbanken startet med og ble kjent for i sin tid...
Fra beste til værste når DnB raserer banken ved å fjerne tjenester, nettbanken etc. Så lanserer de en såkalt ny app som bare er kopi av en gammel DnB app....
Norges beste bank ble til Norges dårligste etter at DNB overtok. Farvel Sbank!!!
Sbanken tilbyr fremdeles en av de beste rentene på boliglån. For meg betyr det mest. Men appen de lanserte nylig var ikke imponerende. Håper det kommer forbedringer, men uansett så kommer jeg nok til å savne oversikten med nettbank på PC.
DNB kjøpte en nesten perfekt bank med alle de nødvendige funksjonenen og ødela den fullstendig. Nå har jeg fått den nye appen, og hele greia er på engelsk uten mulighet til å skifte språk. Har vært kunde siden 1998 (Skandiabanken Sverige), men nå blir det å finne seg en annen bank. Dette er ren galskap!
Har vært kunde siden 2000 og kjempefornøyd i alle år, men måtte i dag bruke dnb sin håpløse app som kastet meg mellom åpne nettsider, appen og en innlogget nettside så jeg ble helt svimmel. Ikke fant jeg kontnummer til ask-kontoen så jeg må vel vente til klsgestormen gir seg før jeg får flyttet den.
Har ønsket å bytte bank da jeg ikke ønsker å være i DNB-systemet. Gav min nye bank fullmakt til å flytte hele kundeforholdet mitt. Det skjedde i vinterferien. Da det ikke har skjedd noe på 4 uker klaget jeg skriftlig til Sbanken kundeservice i helgen. I dag kom det svar om at det er problemer med flytting av aksjesparekonto er på grunn av stor pågang. Og da hadde jeg vært tydelig på at det var manglende flytting av HELE kundeforholdet jeg klaget på. At Norges største bank trenerer flytting på denne måten er like provoserende som at de kaller Sbanken "et konsept fra DNB" når alt DNB har gjort er å bla opp for å kvitte seg med en brysom konkurrent.