Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri vært et eneste problem. Har vært kunde siden banken startet opp. Banken tilbyr alt man har bruk fo.
Bruker banken både privat og i enkeltperson foretaket. Skulle vært sømløst overføring mellom kontoene. Jeg emigrerte fra Dnb som er det motsatte
Har vært kunde av banken omtrent siden starten og angrer ikke. Hovedårsaken var og er de lave gebyrene, den enkle måten å logge seg inn på. Med årene har banken blitt enda mere inovativ med stor brukervennlighet, meget god kundebehandling og produkter som lett kan brukes. Fondssparing er enkelt og lett å komme i gang med og lett å styre/endre etter behov fra måned til måned. Jeg har bare godt å si om Sbanken og håper den får fortsette med sitt konsept også i fremtiden.
SBanken kom som et friskt pust inn i bankverdenen for 20 år siden. Jeg har gjennom 40 år levd med banker som først kom med "gratis Autogiro" til å begynne med, så kom gebyrene når det ikke var noe alternativ. Så kom gratis nettbank under mottoet "Vi tar ikke betalt når du selv gjør jobben". Etter 3 år kom gebyrene dit også. Sbanken har aldri forlatt løftet sitt, og tar ikke gebyrer for dette! De flår deg ikke hvis du en sjelden gang må bruke minibank. Hvis jeg oppfyller kriteriene for lån, får jeg det på dagen. Det er ikke sikkert det er så mye personlig behandling, men jeg trenger ikke det. Dessuten er alle prisene like for alle. Det er ikke egne priser for "spesial"-kunder. Dette kan føre til at enkeltlån kan skaffes bedre i en annen bank, men så gjør det, da. I tillegg: Hvem skal betale for billige lån til noen kunder? Jo, de andre kundene. Det gjør ikke Sbanken. Hvem tar minst betalt for akjsehandel av bankene i Norge? Sbanken. Hvem svarer med en person når du ringer, i løpet av 2 minutter? Sbanken. Trenger du en bank for å dekke alminnelige banktjenester, med ryddig nettbank, en enkel nettbank, med SMS-bank, finnes det ingen bedre enn Sbanken!
Har vært kunde i vel 15 år, men nå er det slutt. I starten hadde jeg kun lønnskonto og kredittkort, og etter hvert også sparekonto. Var i utgangspunktet ikke opptatt av rentene på sparekontoen grunnet beskjedne innskudd, men de siste årene har jeg blitt mer bevist på dette, og begeret var fullt når de sist satte ned renten til 0,15%. Når jeg nå skal ha boliglån (2,14 mill/85%), er det ikke mulig å få kundeservice i tale, siden jeg fortsatt hadde litt igjen på studielån etc. Så da var veien til en bank som fortsatt har lokalkontor og en fysisk/smidig kunderådgiver kort. Lånerenten i den andre banken er ikke all verden, men jeg får i det minste lån og kan evt. flytte dette senere. At Sbanken kun tilbyr smuler til de med lave lån når renten ble satt ned til 0% er utrolig. Sbanken skal ha pluss for en letttnavigert og oversiktlig nettbank, samt gebyrfriheten de har praktisert. Lønnskonto og kredittkort fungerte knirkefritt. Men nå har jeg også flyttet ASK og Lønnskonto til den nye banken, mens sparepengene/bufferkonto fortsetter i Kraft Bank/Bank Norwegian - "god nok" rente og enkle uttak. Anbefaller Sbanken, under sterk tvil, om man enten skal ha kun lønnskonto, evt. har høy inntekt og ønsker høy låneramme.
Er fornøyd kunde hos Sbanken. Byttet i sin tid pga. jeg ønsket Google Pay, og har vært kunde siden. Mobilbanken er rask (ikke lynrask, men brukbar) og enkel i bruk. Ingen savn av funksjoner her, men ting som sparemål osv kan bli bedre.
Har vært kunde i Sbanken i mange år. Har alltid vært fornøyd men når nyheten om at DNB muligens skal overta Sbanken fikk jeg nok. At store konsern sluker konkurrentene må få følger. Mitt bidrag til protest er å skifte bank.
Har vore kunde i over 20 år og alltid vore svært fornøgd. Ein bank som behandlar kundane godt. Gebyrfri, ofte blant dei med lavast bustadrente og alltid god kundeservice. Som låntakar sjekkar eg bustadrente jamnleg og byttar bank om det gir betre rente på bustadlånet. Har ikkje hatt behov for å flytte lånet dei siste 8 åra. Om banken blir kjøpt opp av DnB skiftar eg bank.
Kundeservice er på plass, rask og i møterommene. Du føler deg velkommen som kunde Ingen skjulte kostnader
Vi har samlet alt hos Sbanken fordi det er en gebyrfri bank med den beste tekniske løsningen og brukergrensesnitt i både mobilbank og på nett. Den utklasser alle andre banker. Dersom DNB får kjøpe banken, bytter vi selvsagt bank.
Har vært kunde i Sbanken siden oppstarten for over 20 år siden, og har aldri hatt noe å klage på. Både nettside og app er oversiktlig, oppdatert, moderne, og lett å finne frem i; og i tillegg er banken gebyrfri og har lave omkostninger på fondshandel.
Strålende fornøyd med Sbanken, med tanke på huslån, billån, aksjehandel, lite gebyr og selvfølgelig tilbyder av ApplePay. Super kundeservice.
Har vært kunde i 20 år, og har i alle år kunnet stole på at dette er banken for meg, som ikke utstår gebyr!
Gebyrfri bank med god nettbank. Du administrerer selv dine konton. Fond og aksjehandel er enkelt. Ingen problem å opprette konto som kan disponeres av andre i familien fra deres nettbank. Eneste negative er at styret har sagt seg villig å selge banken til DNB. Da blir jeg sannsynligvis å skifte bank.
Sbanken er lett tilgjengelig for oss som vil ha en oversikt over pengene våre når som helst på døgnet og fra alle verdens kanter. Jeg digger at de ikke har noen gebyrer, og at appen og nettbanken er intuitiv og lett å håndtere.
Fantastisk og lettbetjent bank, anbefales Flott kundebehandling