Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For en skandale at DnB fikk sluke Sbanken som jeg hadde vært kjempefornøyd kunde av i mer enn 20 år. Byttet bank da det ble klart at DnB fikk kjøpe Sbanken, men har fortsatt et lite rammelån der. Nå har DnB endret det til annuitetslån uten varsel og tilgjengeligheten er borte. DnB har i et desperat forsøk på å beholde kunder satt ned renten med 0,15%, men vi betaler heller mer enn å være kunde i DnB!
Råtten siden de er blitt en del av DNB. De må tar seg sammen for at det skal bli bra
Jeg savner nettbanken. Jeg savner kredittkortutskrift i excelformat, fritt valg av periode for kontoutskrift, umiddelbar bokføring ved overføring mellom egne kontoer. Jeg ringte før den store omstillingen fordi jeg hadde flere konkrete spørsmål. Alle svar viste seg å være feil. Og nå funker ikke Bank-IDen. Jeg hadde skiftet dagligbank fra DnB til Skandiabanken for mange å siden fordi jeg var misfornøyd med DnB. Jeg skjønner ikke at de må ødelegge noe som fungerte godt.
Fra best til dårligst! De holder igjen alt av verdier, som tilhører kunden. Aldri vært borti maken til ran!
Får ikke lenger bruke Apple Pay. De skulle la banken være på "vent" som at de kunne oppdatere nettbanken sin, så alle som fikk melding "overfør nok penger til kortet..." glømte å overføre og måtte vente 3 dager på at banken skulle ÅPNE eller være online igjen! Bare for en fancy oppdatering. Hadde DNB, men det er jo gebyr på hver gang man betaler med kort. Gikk over til Sbanken... bare for at Sbanken skal bli en konsept av DNB.
Vært fornøyd i 20 år men nytter bank etter den nye appen kom. Betydelig dårligere oversikt over økonomien i denne og spesielt dårligere brukervennlighet for lån og aksje
Dårlig app, fjernet nettbank, snikinnføring av dårlig rente på innskudd, 2,75%
Rett og slett blitt ubrukelig, har prøvd å si opp kredittkortet i flere dager men er umulig å få tak i dem og heller ikke mulig i si opp på nett som der har før. Appen er rett og slett ubrukelig, treig og uoversiktlig. Dei har heller ikke nettbank lengre... Den beste banken ble den verste ... Takk dnb, jeg bytter.
Umulig å komme i kontakt med banken. Nettbanken bare forsvant. Umulig å ha tillit.
Har tapt seg etter DnB tok over. Stod i over 40 min før jeg fikk hjelp på chaten.
Banken er overtatt og fullstendig ødelagt av DNB. Nettbanken er lagt ned og appen byttet ut med noe ræl.
Ingen svar ved henvendelser. Hadde ønske om å endre lånet, ventet i 2 uker på svar, fortsatt ingen svar
Etter oppkjøpet av DNB er banken ødelagt. Banken stengte i tre dager og lot ikke kundene få tilgang til nettbank. Sparepenger forsvant midlertidig, og de «nekter» kundene å skifte bank. Det er flere måneder ventetid på å flytte aksje og fondskontoen til andre banker. Totalt forkastelig kundebehandling.
Sbanken har fått utrolig dårlige tjenester som er blitt mindre tilgjengelig enn tidligere. Dårligere oversikt over fondene. At de ble låst i mangfoldige dager uten at jeg hadde tilgang til å gjøre noe med dem er totalt uakseptabelt. Bank Appen er vel helt klart noe av det værste som har skjedd. At de har tatt den desidert beste appen i norge og erstatte med DNB sin er virkelig krise.
Jeg var en av de aller første kundene i den gangen Skandiabanken og har hatt Sbanken helt til nå. Etter at DNB overtok er det ingen ting som fungerer som det gjorde. Nettbanken er borte. Appen har mistet flere viktige funksjoner og chat er ikke tilgjengelig pga for mange henvendelser (så den har de bare stengt!). Nå blir det bankbytte så raskt som mulig!
Hoppet glatt på når de var Skandiabanken, videre til Sbanken og har hele tiden vært strålende fornøyd. Hyggelig og proff kundeservice (på erkebergensk!), men etter Dnb's oppkjøp har de falt rett i d**s. aldri mer.