Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen svar ved henvendelser. Hadde ønske om å endre lånet, ventet i 2 uker på svar, fortsatt ingen svar
Etter oppkjøpet av DNB er banken ødelagt. Banken stengte i tre dager og lot ikke kundene få tilgang til nettbank. Sparepenger forsvant midlertidig, og de «nekter» kundene å skifte bank. Det er flere måneder ventetid på å flytte aksje og fondskontoen til andre banker. Totalt forkastelig kundebehandling.
Sbanken har fått utrolig dårlige tjenester som er blitt mindre tilgjengelig enn tidligere. Dårligere oversikt over fondene. At de ble låst i mangfoldige dager uten at jeg hadde tilgang til å gjøre noe med dem er totalt uakseptabelt. Bank Appen er vel helt klart noe av det værste som har skjedd. At de har tatt den desidert beste appen i norge og erstatte med DNB sin er virkelig krise.
Jeg var en av de aller første kundene i den gangen Skandiabanken og har hatt Sbanken helt til nå. Etter at DNB overtok er det ingen ting som fungerer som det gjorde. Nettbanken er borte. Appen har mistet flere viktige funksjoner og chat er ikke tilgjengelig pga for mange henvendelser (så den har de bare stengt!). Nå blir det bankbytte så raskt som mulig!
Hoppet glatt på når de var Skandiabanken, videre til Sbanken og har hele tiden vært strålende fornøyd. Hyggelig og proff kundeservice (på erkebergensk!), men etter Dnb's oppkjøp har de falt rett i d**s. aldri mer.
Uoversiktlig applikasjon med dårlig grensesnitt. Lang responstid hos kundeservice.
Etter over 20 år som Norges beste bank har DNB ødelagt Sbanken på noen dager. Nettbanken er borte, "erstattet" av en app med sterkt begrenset funksjonalitet. Overføringer mellom egne kontoer tar nå flere dager, SMS-meldinger fungerer ikke, og verst av alt: chat og kundeservice er stengt på grunn av "for mange kunder som prøver å kontakte oss." Dette oppkjøpet bør granskes av konkurransemyndighetene.