Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var en av de aller første kundene i den gangen Skandiabanken og har hatt Sbanken helt til nå. Etter at DNB overtok er det ingen ting som fungerer som det gjorde. Nettbanken er borte. Appen har mistet flere viktige funksjoner og chat er ikke tilgjengelig pga for mange henvendelser (så den har de bare stengt!). Nå blir det bankbytte så raskt som mulig!
Hoppet glatt på når de var Skandiabanken, videre til Sbanken og har hele tiden vært strålende fornøyd. Hyggelig og proff kundeservice (på erkebergensk!), men etter Dnb's oppkjøp har de falt rett i d**s. aldri mer.
Uoversiktlig applikasjon med dårlig grensesnitt. Lang responstid hos kundeservice.
Etter over 20 år som Norges beste bank har DNB ødelagt Sbanken på noen dager. Nettbanken er borte, "erstattet" av en app med sterkt begrenset funksjonalitet. Overføringer mellom egne kontoer tar nå flere dager, SMS-meldinger fungerer ikke, og verst av alt: chat og kundeservice er stengt på grunn av "for mange kunder som prøver å kontakte oss." Dette oppkjøpet bør granskes av konkurransemyndighetene.
Teknisk feil med løsningen, ikke svar fra kunderådgivning. Løsninger blir nedgradert fra tidligere topp klasse.
Sbanken eksisterer ikke lenger, den er nå DNB. Alle mine kontoer er innlemmet i DNB. Den nye appen er uoversiktlig, og treg. Kan ikke slette kontoen, må da inn på DNB.
Fullstendig kaos får ikke overført penger ti utland blir kastet ut av app og inn på en nettside i DnB som ikke fungerer på tlf. Konto utskrift for Credit kort viser ikke valuta kurs som er brukt. Autogiro fungerer ikke. Kundeservice svarer ikke. Dem oppfører seg som» bøller»