Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes banken er bra generelt, men synes det er dårlig at man ikke får BankID når man er under 18, med tanke på at man kun kan logge seg på vegvesenet med bankID nå, så jeg får ikke sett min profil der uten å ha bankID.
Hei Victor! Takk for fin omtale :) Vi jobber med å få på plass BankID for de under 18 år også. Hilsen oss i Sbanken
Fornøyd, har vært kunde lenge. Litt høy rente på billån og boliglån i mellomsjikte. Ellers en bra bank med god service og brukervennlig nettbank, så og si gebyrfri.
Hei Bjarne H! Tusen takk for god tilbakemelding :) Hilsen oss i Sbanken
Treg App. Disponibel på konto ikke i sann tid! Vipps fra annen bank er ikke på konto i sbanken før dagen etter..?! Flyttet min Vipps tilbake til DNB. Dette er for dårlig og helt unødvendig i 2018!!
Hei Bjørn! Det har tatt litt tid å få på plass straksbetaling mellom alle banker i Vipps, men det er på vei. Vi får straksbetaling på kontoene våre i Vipps om veldig kort tid :) Hilsen oss i Sbanken
Jeg har vært kunde av Sbanken i siste nesten 4 år. Alt var bra til et veldig viktig øyeblikk da jeg og min samboer vant bud-runde ved kjøp av en bolig.. vi trengte veldig fort avgjørelse angående finansieringsbevis for kommune hvor boligen ligger, vi informerte om det banken, men pga veldig dårlig kommunikasjon (det tar veldig lenge før noen svarer i telefonen/chat) og enda lengre tid de tar på vurdering, vi mistet sjansen til å bli nye eiere av fantastisk bolig. Jeg anbefaler ikke Sbanken for de som forventer som kunde god og raskt reaksjon fra banken.. Det går ikke àn med Sbanken!!
Hei Krama! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en omtale. I det siste har det vært veldig mange som har søkt om boliglån hos oss og det har vært lengre ventetid enn det vi er fornøyd med. Vi lover at vi skal gjøre det vi kan for å bli bedre på det. Vanligvis blir søknad om finansieringsbevis automatisk behandlet i nettbanken og da får man svar med en gang. Noen ganger må det gjøres en manuell vurdering. For eksempel hvis man har gått mye opp i lønn, så skattetallene ikke stemmer overens med inntekten man oppgir. Hilsen oss i Sbanken
Er kunde og svært fornøyd, men tok en telefon idag for å flytte billån (ønsker å samle alt i en bank). Oi oi oi, fikk et tilbud på rundt 6,5% mot mine 4,4% jeg har i DNB idag. Sbanken er med andre ord ikke i nærheten av å være konkurransedyktig på billån.
Hei Eindride! Takk for at du tar deg tid til å gi oss en kommentar. Vi skal være konkurransedyktig på billån, men her har du en svært god rente fra før av. Vi synes det er bra at du har sjekket ut hvilke betingelser du har i dag og hva du kan få hos oss. Bruk oss på det vi kan gi deg det beste tilbudet på :) Hilsen oss i Sbanken
Jeg har vært kunde i Sbanken (tidligere Skandiabanken) siden den ble etablert. Grunnen til at jeg valgte denne banken var gebyrfrihet på betalingstransaksjoner og gunstige rentevilkår på både innskudd og lån. Etterhvert har banken begynt å ta gebyrer på transaksjoner til utlandet. Utviklingen har ellers vist at banken fortsatt er konkurransedyktig på lån, men dessverre ikke på innskudd. At man stadig har sakket akterut på innskuddsrenter, er grunnen til at jeg nå vurderer å bytte bank.
Hei Olav! Takk for at du tar deg tid til å gi oss en anmeldelse :) Rentenivået er generelt lavt på både lån og innskudd nå, men det stemmer at du kan få bedre innskuddsrente i enkelte andre banker. De som har en betydelig høyere innskuddsrente er gjerne banker som finansierer innskuddsrenten sin ved å ha skyhøye renter på usikrede kreditter som forbrukslån og kredittkort. Vi har en annen driftsmodell og derfor er også rentene våre annerledes. Vi oppfordrer deg selvfølgelig til å sammenligne bankenes tilbud og velge det beste for deg. Og husk at hos oss slipper du fordelsprogrammer, så bruk oss på det vi er gode på. Du får samme vilkår uansett hvor mange produkter du har. Hilsen oss i Sbanken
Jeg lurte på hvorfor pengene mine i brukskontoen ble flyttet til en annen konto og fikk bare en generisk svar som ikke ga mening fra kundestøtte (chatteboble), så ble han borte og jeg ble logget ut av banken og måtte logge inn på nytt. Da jeg skulle skrive klage ble skjema bare borte da jeg var halvveis. Og evig lang telefonkø da jeg ringte. To dager på rad måtte jeg få kollegaer til å betale for meg, fordi brukskontoen jeg hadde satt flere tusen på dagen før var tomt. Og i oversikten sto det bare "overførsel". Og alt dette samme uke som jeg hadde tenkt å spørre etter boliglån, meget dårlig start.
Hei Håkon! Veldig kjedelig å høre at du har hatt så store problemer med å få kontakt med oss i en vanskelig situasjon. Håper at du har klart å få kontakt med oss etter hvert og at vi klarte å gi deg hjelpen du trengte. Vi lover at vi skal gjøre vårt beste for å være tilgjengelige for deg framover. Hilsen oss i Sbanken