Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingenting å utsette på noe. Rask tilbakemelding på chatten å hjelp når jeg ber om det.
Da jeg skulle bygge hus for 14 år siden, kunne den ikke brukes til byggelån. Da var det godt å ha en annen bankforbindelse. Den er blitt litt dyrere etter hvert. Bl.a et gebyr på kr 50, - for å overføre penger til Sverige. Men til andre tjenester liker jeg banken veldig godt. Jeg har brukt den i mange år og er meget fornøyd. Raskt svar på henvendelser, enkel å bruke og ingen gebyr på innenlandsbetalinger eller kontantuttak.
Har vært kunde i Skandiabanken i mange år og er veldig godt fornøyd på alle måter. Enkel å bruke de forskjellige tjenestene også for en som ikke er så datakyndig, og trenger en hjelp, er kundetjenesten topp og alltid tilgjengelig.
Har vært kunde i Skandiabanken i mange år, har bare positive erfaringer derfra. God service og alltid hyggelig personale. Anbefaler banken til alle!
Oversikt og enkelthet. Den minst pompøse banken i Norge!
Hyggelige medarbeidere på chat. Dette sier mer om min hukommelse enn bankens service, men... Er det mulig å få til en system hvor banken sender en melding (sms) når man forsøker å bruker kortet i utlandet og har glemt å oppheve den regionsperren? Det vil også være en tips hvis kortet er stjålet - å få en melding som f. eks. "Når du er i Hellas må du huske å oppheve regionsperren".
Lav innskuddsrente er jo ikke denne bankens feil... :-)