Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i 20 år. Har aldri bedt om å være kunde i dnb. Det var vel styret i sbanken som sa ja til dnb. Fy skam!
Kundeservicen har blitt merkbart dårligere. Nettbanken begynner også å skrante. Informasjon til kundene er ikke bra nok. Noe som resulterer i forvirring og usikkerhet.
Bare trist etter at det ble ett konsept fra...var beste banken før... tok over
Det sier at et bilde er mer enn tusen ord...det er akkurat det, fra en bank som brydde seg om kundene ble det en som bryr seg i det hele tatt. Jeg brukte timer på å komme i kontakt med kundeservice på chat og på telefon, chat endte det hver dag etter timer i vente køen. Chatten ble stengt etter at jeg kastet bort timer på å vente....den stengte rett og slett,det var 40 personer i køen hver dag, håpløst. DnB = Dummeste Nett Bank
Oppkjøpt av DNB.Lovnad først om at ingenting skulle forandres, og så begynner dem og snikforandre det ene etter det andre
Dårlig betingelser og viktige funksjoner er fjernet etter at DNB tok over på eiersiden. Svarer dårlig/ikke på henvendelser
Fjernet nettbank, fjernet barnekort, bytter fra Visa til Mastercard, en del av DNB. Sbanken var en fantastisk bank da den kom, gebyrfri og lett å forholde seg til. Gode tjenester og oversiktlig nettbank. Nå fjernes alt som fungerte, og vi sitter igjen med en ubrukelig bank. Eneste som fortsatt er bra, er lånerenten.