Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i Sbanken i en ukes tid etter å ha byttet fra DNB. Å bli kunde i Sbanken er lekende lett, og jeg fikk opprettet både bruks-, buffer- og sparekonto kun i løpet av minutter. Sbankens nye visuelle profil og hjemmesider virker ordentlig gjennomtenkt, og det er ubeskrivelig deilig å ha tilgang til alle banktjenester på mobilen i tillegg, noe DNB virkelig ikke kunne tilby. Det skulle vel egentlig bare mangle i 2018? Nettbanken er ryddig, intuitiv og svært enkel å bruke. Jeg har som sagt bare vært kunde i noen dager, men har ingen problemer med å finne frem til det jeg leter etter. Frem til nå har jeg kun gode opplevelser, og jeg håper det vedvarer. Dette liker jeg veldig godt!
Hei Fredrik! Velkommen til oss :) Tusen takk for fine ord, og fem flunkende fine stjerner. Det er ekstra stats å lese at du liker appen vår så godt! Vi håper du fortsetter å være like fornøyd framover også - vi skal i alle fall gjøre det vi kan :) Hilsen oss i Sbanken
Bra lånerente, super kundebehandling og enkel nettside
Hei Ole B! Tusen takk for fine ord. Vi elsker fornøyde kunder, og skal gjøre det vi kan for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden også :) Hilsen oss i Sbanken
Beste bank med mange fordeler bl.a gratis kort bruk innenland/ utland, gratis utskrift og beste kundeservice mm.
Hei Om! Tusen takk for det :) Vi gjør det vi kan for at dere skal være så fornøyde som mulig. Hilsen oss i Sbanken
De siste facelift’ene og endringene i Sbanken min har faktisk bare irritert meg. Svært rotete håndtering av Aksjesparekonto, sparemål er et evig virvar, det nye brukergrensesnittet er mer tungvint enn det gamle, det reklameres med ting som skal komme over et år før det kommer (avkastningsindikatorer og grafikk), «Min Oversikt» forsvant uten forvarsel og kundeservice vet ikke engang at tjenesten har vært der og nå Min Økonomi. På toppen kommer elendig innskuddsrente. Men det aller mest irriterende er forsøket på å fortelle meg om min håndtering av penger. Selv om banken er min eneste bank og jeg bruker ALLE tjenestene er det bare dustete når de prøver å fortelle meg om jeg er «vågal», «fornuftig» eller «sparsommelig». Skivebom faktisk. Det blir dessverre bare patetisk og irriterende. Hadde de enda brukt data fra min økonomi (som jeg har brukt siden den kom) så hadde de kunnet analysere meg bedre, men nå blir det bare dumt. Nå blir det dessverre Storebrand Bank på meg; de har lavere lånerente og 15 ganger høyere rente på brukskonto). Det smerter etter å ha vært kunde og ambassadør i 18 år, men nå er det ikke så gøy å være «medlem» lenger. PS: Med GDPR i bakhånd er det fristende å be om å få ut alle data de har om meg inkl. «Min økonomi» og «Min oversikt», men så ekkel skal jeg ikke være....
Hei Olai, Leit å høre at våre forsøk på å bli enda bedre, har gjort ting verre for deg. Det høres ut som om du har brukt betaversjonen av appen vår. Vi bruker beta-appen til å teste nye funksjoner, for å se om de fungerer eller ei. Beta er helt frivillig å være med på, og kan skrus av og på under "Innstillinger". Når det er sagt, tusen takk for tilbakemeldingene. Vi setter stor pris på å høre fra dere. Hilsen oss i Sbanken
Jeg har hatt S(kandia)banken siden starten i år 2000. Den gangen var den revolusjonerende. Det er den ikke lenger. Aksjehandel var bedre før. Innskuddsrente var god før, nå er den elendig. IPS-avtalen deres er låst til ett knippe fond med skyhøye gebyrer (ren svindel egentlig). Kundebehandlerne er stort sett uvitende. De tar bort funksjoner som min-økonomi (det som faktisk hadde potensiale til å være noe nytt og bra). De pusher kredittkort og forbrukslån på deg uhemmet. Du må selv følge med på boliglånet og søke om bedre vilkår når lånet ditt går under visse finansieringsgrader (hva skjedde med en rente for alle?) Alt i alt fremstår banken som en bank for svært unge uerfarne bankbrukere med dårlig/liten/enkel økonomi. Rosa og grønne flashy saldotall for bruskontoen sier sitt om målgruppen. Vi har kanskje vokst i fra hverandre. For meg var banken bedre før.
Hei T! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss så detaljerte tilbakemeldinger. Vi setter stor pris på å høre fra dere, uansett ris eller ros. Det er leit å høre at vi har skuffet deg på flere hold, og lover at alle tilbakemeldinger taes med videre. Håper kan finne sammen igjen en gang i framtiden :)
Er veldig fornøyd med min bank! Lave renter, enkelt å finne fram til de enkelte postene på appen og hyggelige hjelpere!
Hei Sonja, Tusen takk for fine ord, og fin anmeldelse! Vi skal gjøre det vi kan for at du skal fortsette med å være like fornøyd i framtiden også.
100% fornøyd. Alltid fokuserte kunderådgivere. Som strekker seg til det ytterste for at privat kunden skal bli fornøyd.
Hei Skillsmissereven, Tusen takk for en fantastisk anmeldelse! Vi gjør det vi kan for at dere skal være fornøyde, og lover deg å fortsette med det.