Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken var ganske god bank i starten. Har brukt sbanken som dagligbank selv om jeg var premium kunde i en del andre bank (høy inntekt, fagforeninger, etc.). Men i det siste har det blitt mye krøll med fond og aksjer. Når man selger aksjer, blir kontoen ikke godskrevet før om 2-7 dager. Altså, du kan ikke selge aksje A for å kjøpe aksje B samme dag! Det er helt normalt i andre banker. Det går ikke an å bytte fond i ASK. F.eks. jeg har fond A, B og C på ASK. Ønsker å bytte B og C med A (selge B og C og kjøpe A), men får feilmelding. Fungerte fint før. Jeg tok kontakt med banken på chat, og etter laaaang ventetid møtt jeg uinteresserte og ikke-kundevennlige rådgivere. Da jeg sa til en av dem at jeg kommer til å bytte bank, svarte hun «det er opp til deg :)». Med smilefjes på slutten av setningen. Spurte pent om det er greit å ta skjermbilde og dele det på sosiale medier. Svaret var JA. Har byttet bank på dagen! Takk for nå sbanken.
Takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å ta vare på alle våre kunder, og synes det er trist å høre at du har hatt en slik opplevelse. Når du selger en aksje, er det en oppgjørstid på to virkedager før beløpet blir tilgjengelig for uttak, mens ved salg av fond tar det 2-7 virkedager. Vi får ikke sjekket opp enkelthenvendelser når det gjelder problemene ved bytt av fond, men det er generelt greit å vite at man ikke kan bytte fond på Aksjesparekonto til fond som ikke er godkjent for denne kontotypen. Uten å vite om dette er årsaken til at du ikke fikk byttet, så kan det være en årsak. Vi beklager om du har opplevd dårlig kundebehandling hos oss, for sånn skal det ikke være. Vi har stort fokus på å gi den beste kundeservicen, og om du ønsker å gi oss en sjanse til så er du velkommen tilbake som kunde hos oss. Hvis ikke, så håper vi at den nye banken tar godt vare på deg og takker for følget så langt.
I sent mail to Kundeservice in Sbank to request a Bank Statement, nobody answer the mail, even not an Auto-message to tell that they have got the mail and the time expected to get an answe. It's 3 days now, no answer yet. I called Service phone, they told that they cannot do anyting on it.
We aim to respond to email inquiries within 24 hours. During periods with a high volume of customer enquiries, longer waiting times will be expected. When it comes to confirmations, we must receive a written inquiry about this, but we will find a solution for you if you need this as soon as possible.
Beste bank som finnes for små bedrifter. Kun positive erfaringer!!
Så kjekt å høre at du er fornøyd med bedriftsbanken vår! Hos oss skal det ikke koste skjorta å være bedriftskunde, og du får en enkel bank med full oversikt og smarte verktøy som hjelper deg i jobbhverdagen. Gøy at du deler denne erfaringen 🧑💻⭐️
Ventetiden på telefonsupport er nå så lang at det må omtales som ikke eksisterende. En bank som ikke tar seg råd til å ansette nok kundebehandlere bør man ikke bruke.
Vi i Sbanken er brennende opptatt av å være der med hjelp, tips og gode råd for kundene når de trenger det. I en periode har vi hatt unormalt stor pågang på kundesenteret vårt, fordi mange trenger hjelp med aktivering av den nye BankID-appen. Vi går heldigvis mot en normalsituasjon, og gleder oss til å levere knallbra kundeservice fremover 👊 🚀
Mobilbank hvor ting ikke fungerer! Vanskelig å bruke. Dårlig kundebehandling. Rådgivere som ikke har peiling.
Ris og ros er den beste hjelpen du kan gi oss i arbeidet med å bli enda bedre, så vi setter stor pris på tilbakemelding fra deg. Gjerne legg igjen en tilbakemelding på hva du synes vi kan gjøre bedre her: https://sbanken.no/om-oss/kontakt/ris-og-ros/
Sbanken valgte å sperre min konto fordi jeg prøvde å bruke kortet på ftx.com. nå har kontoen vært sperret i 3 dager. har tatt kontakt med kundeservice flere ganger siden de ikke svarer på mail men går ikke an å snakke med den avdelingen som har ansvaret for å åpne kontoen igjen. de bare sier de skal sende saken videre men ingenting skjer. Styr langt unna denne banken siden det nå er DNB som styrer banken og effektene merkes godt allerede.
Vi beklager at du opplever at du har fått dårlig kundebehandling. Når vi stenger noen sin bankkonto så gjør vi ikke dette for å være vanskelig. Som finansforetak er vi underlagt blant annet hvitvaskingsloven, som pålegger banken rapporteringsplikt til å følge opp kundeforhold løpende, også kalt «kjenn din kunde» prinsippet (KYC). Derfor kan banken gjennomføre kundetiltak for å innhente opplysninger om for eksempel kunders bruksmønster. Opplysningene må dokumenteres skriftlig, og derfor foregår all kommunikasjon med kontrollavdelingen per e-post. Kundeservice har ingen innsikt i disse sakene.
Ble kunde når Scandiabanken startet i Norge. Første bank der du selv kunne bestemme størrelsen på uttak/ belastning med debet Visakort selv der uttakgrensen var det du hadde innestående på konto. Billigere rente enn hva Husbanken opererte med og en fantastisk bank med topp service. Som selvstendig næringsdrivende med mange store pengeoverføringer både innen og utenlands fungerte alt meget bra. Er kunde i Nordea, DnB,Santander, Sparebank 1 mfl.de siste 40 årene og Jar alltid brukt den banken som var best på akkurat de tjenestene jeg trengte. Dnb og Nordea er håpløse.Dnb brukte jeg kun for å sette inn kontanter på Plantasjen og Nordea fordi de hadde kontor i nærheten med skranke. Da dette forsvant sluttet jeg å bruke dem. Har merket små negative forandringer etter at Scandiabanken ble til S'banken som jeg kan leve med. At Dnb overtok banken derimot tilgir jeg ikke og alle forsikringer om at S'banken skal forbli S' banken tror jeg ikke på. DNB opererer ikke til fordel for kundene, tvert imot ! Sitter derfor på gjerdet og venter til mine antagelser slår inn og bytter dagligbank når den tid kommer fordi jeg overhodet ikke er interessert å ha Dnb som hovedbank.
I 22 år har vi jobbet med å skape framtidens bank, og det er vi ikke ferdig med. Det ligger i vårt DNA å alltid fokusere på smarte og gode løsninger for kundene våre. Vi skal gjøre det vi kan for å bryte nye barrierer for hva bank skal være, til det beste for kundene våre 🤝