Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter DNB kjøpte Sbanken skulle vi ikke merke noe. Først forsvant Apple-pay, så skulle de relansere en "mye bedre app". Det viste seg å være DNB-app'en i andre farger. Nettbanken stengte de. Masse funksjoner finnes ikke i App, og man henvises til DNB sin nettbank. Den beste banken i Norge ble dessverre kjøpt opp av den dårligste. Konkurransenemda kan man bare legge ned. Vi får håpe alle de sidrompa Sbanken-kundene faktisk gjør mer enn å sutre, og bytter til en annen bank. Så lenge folk bare klager, men ikke bytter, så sitter DNB der og ler.
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bli værende som kunde, mest fordi det er lettest, men etter at den nye og fantastisk lite brukervennlige appen ble lansert, har jeg nå opprettet kontoer i ny bank og er i ferd med å flytte alt over.
SBanken = DnB uten nettbank. Alle feil i DnB-systemer (som er flere enn i de fleste andre banker) vil nå også berører SBanken.
DnB har som forventet slaktet Sbanken fullstendig. Ikke rart at når jeg må går inn i app til DnB er eneste valg: Flytt kundeforholdet til DnB. Da kan jo DnB på sikt avvikle Sbanken helt med begrunnelse av færre og færre benytter konseptet. Men noe må jo ledelsen i DnB gjøre for å forsvare 11 mnok i årslønn som er 3 ganger mer en det Nato-sjefen får. Skam dere!
Etter flyttingen til DnB sine systemer og lansering av ny app er ødeleggelsen av Sbanken fullendt. Appen er ustabil og treig, og aksjehandel/tilgang til ASK fungerer ikke overhodet. Sbanken svarer heller ikke på kundeservicehenvendelser angående dette. Det er uforsvarlig å bruke Sbanken som hovedbankforbindelse, slik jeg ser det.
Kort vei fra å være best i klassen til dårligst. Takk for meg! Det oppleves som et oppkjøp for så å ødelegge et konsept DnB ikke klarte å konkurrere med.
Plutselig finnes det ikke lenger noen Sbanken nettside. Bare app. Som er minimalistisk. Flykter i hui og hast til en annen bank, men får ikke stengt mine konti. DNB lovet at de ikke skulle ødelegge Sbanken. Nå har de gjort det.