Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bli værende som kunde, mest fordi det er lettest, men etter at den nye og fantastisk lite brukervennlige appen ble lansert, har jeg nå opprettet kontoer i ny bank og er i ferd med å flytte alt over.
SBanken = DnB uten nettbank. Alle feil i DnB-systemer (som er flere enn i de fleste andre banker) vil nå også berører SBanken.
DnB har som forventet slaktet Sbanken fullstendig. Ikke rart at når jeg må går inn i app til DnB er eneste valg: Flytt kundeforholdet til DnB. Da kan jo DnB på sikt avvikle Sbanken helt med begrunnelse av færre og færre benytter konseptet. Men noe må jo ledelsen i DnB gjøre for å forsvare 11 mnok i årslønn som er 3 ganger mer en det Nato-sjefen får. Skam dere!
Etter flyttingen til DnB sine systemer og lansering av ny app er ødeleggelsen av Sbanken fullendt. Appen er ustabil og treig, og aksjehandel/tilgang til ASK fungerer ikke overhodet. Sbanken svarer heller ikke på kundeservicehenvendelser angående dette. Det er uforsvarlig å bruke Sbanken som hovedbankforbindelse, slik jeg ser det.
Kort vei fra å være best i klassen til dårligst. Takk for meg! Det oppleves som et oppkjøp for så å ødelegge et konsept DnB ikke klarte å konkurrere med.
Plutselig finnes det ikke lenger noen Sbanken nettside. Bare app. Som er minimalistisk. Flykter i hui og hast til en annen bank, men får ikke stengt mine konti. DNB lovet at de ikke skulle ødelegge Sbanken. Nå har de gjort det.
Fra beste bank til semste. Styr unna. Finn en annen bank! Alle gode funksjoner er fjernet.