Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
20 år har jeg vært kunde i denne banken men etter at de fikk DnB nykker er det slutt . Fikk problemer med 1 betaling i hele mitt 20 års kundeforhold . Sa i fra på forhånd . Kunde behandler var sur og bare sa . Det kommer en purring på den og dette er ikke bra . Er så heldig at huslånet og annen gjeld blir innfridd etter hus salg i slutten av mai . Trenger ikke refinansiering heller . Joda S banken var en grei bank før de fikk DNB nykker . Dra til skogs hilsen 20 år som kunde .
Jeg har alltid vært svært fornøyd med Sbanken. Så det var med sjokk, vantro og sinne, jeg fikk vite at DNB hadde «ranet» Sbanken rett forran øynene på forbrukerne og konkuransetilsynet. Trist, og så frekt. Denne dommeren som lar dette skje, tar jo kaka. DNB mente at de to bankene kunne utrette mer sammen bl.a. Men sannheten er nok at de ønsket å kvitte seg med en brysom konkurent. DNB har null integritet etter dette. Vurderer å bytte til Bulder bank, men får vel se det litt an først )
Hadde Sbanken i mange år og var fornøyd med det meste. Men så ble det oppkjøp og nytt regime dessverre😔. Byttet til Bulder bank med markedets beste rente, og kundeutbytte på 6000,- Genialt valg om jeg skal si det selv😃
Fornøyd med Sbanken. Bra service. Bare leit St de ble oppkjøpt av DNB, som ikke bare er bank, men drivet politikk. (Vil bestemme hvor du får lån til hud, selv om du oppfyller krav til å få lån) Regner med at de etterhvert fusjonerer inn Sbanken
Som tidligere Postbanken kunde har jeg vært med på fusjon med DNB før. Har har 12 flotte år som Sbanken kunde men jeg hadde tenkt å gi meg mens leken var god og de blir DNB om en ukes tid...... Tydelig vis for seint ute. De nekter nå å kommunisere skriftlig før jeg har vist pass......
Vi har brukt Sbanken siden 2001, og vært veldig fornøyde med både nettbanken, gebyrer og kundeservice. Men akk - etter at DNB overtok eierskapet har banken bare blitt dårligere og dårligere. Nå er det omtrent umulig å få tak i kundeservice, og vi opplever at funksjoner i nettbanken ligger nede, og at kundeservice er ikke å få tak i med mindre du har tid til å vente noen timer.... Vurderer sterkt å bytte bank!
Ringte fordi de krever legitimering etter 20 år som kunde, og til tross for at d står på siden deres at de kun krever d av kunder som kom til etter 2007. Vedkommende påsto d var de før, og innformerte ikke om at de kunne sende i posten. Ellers legitimerte jeg meg på posten da jeg ble kunde, og jg har ikke endret identitet! Tenker d er dnb som er ute fordi jg ikke legitimerte mg hos dem, som jg hadde et kredittkort hos - som jg ikke ønsket å videreføre. Har ikke byttet bank fordi jg ikke har funnet et bedre alternativ - foreløbig