Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har brukt Sbanken siden 2001, og vært veldig fornøyde med både nettbanken, gebyrer og kundeservice. Men akk - etter at DNB overtok eierskapet har banken bare blitt dårligere og dårligere. Nå er det omtrent umulig å få tak i kundeservice, og vi opplever at funksjoner i nettbanken ligger nede, og at kundeservice er ikke å få tak i med mindre du har tid til å vente noen timer.... Vurderer sterkt å bytte bank!
Ringte fordi de krever legitimering etter 20 år som kunde, og til tross for at d står på siden deres at de kun krever d av kunder som kom til etter 2007. Vedkommende påsto d var de før, og innformerte ikke om at de kunne sende i posten. Ellers legitimerte jeg meg på posten da jeg ble kunde, og jg har ikke endret identitet! Tenker d er dnb som er ute fordi jg ikke legitimerte mg hos dem, som jg hadde et kredittkort hos - som jg ikke ønsket å videreføre. Har ikke byttet bank fordi jg ikke har funnet et bedre alternativ - foreløbig
Ikke vente når DNB styrer.. Skulle ikke vært lov Så sbanken hadde fornøyde kunder og DNB har mistet.. Derfor måtte hit på ut å kvele de!!! Anne!
Vi hadde Postbanken frem til at den ble "spist" av DNB. Nå står dessverre Sbanken for tur. Da sier vi bare takk for oss og finner en annen bank med gode betingelser.
Saklig og grei hjelp fra kundeservice. Alltid hyggelige folk.
Takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservicen du har fått fra oss 👏🏼🎉
Skulle bytte fra Nordea til Sbank, men finner ut at Sbank nå er eid og drives av DnB. Siden Nordea og DnB konkurrerer hardt om å være landets dårligste bank for privatkunden, utgår bytte til Sbanken. Synd, da jeg var fornøyd med Sbanken i "gamle dager". Håper det finnes en bank som er brukelig for private....
Sbanken skal fortsatt levere selvbetjente, digitale, enkle løsninger, åpne priser og like betingelser for alle 🤝🏼 Vi skal selvfølgelig holde kundene våre løpende orientert hvis det skjer noen endringer i fremtiden - men inntil videre fortsetter vi å drive akkurat som før 🚀 Du er hjertelig velkommen som privatkunde hos oss i Sbanken!
Disregarding much hassle to verify identity in the post and the fact that they do not issue bankid right away, they just refused to issue a basic credit card for me with a permanent job, permanent Personal number, and no debt in Norway. Now I imagine how they treat others who may have temporary jobs,... I think what this bank does is systematic discrimination against all newcomers to Norway it is better to avoid this bank.
We are sorry to hear that you had a bad experience with us. Sbanken is a self-service online bank which entails some limitations due to digitized processes. Unfortunately, we cannot state specific requirements for an application for a credit card to be approved. Our conditions for granting credit are constantly assessed and adapted. If your application has been rejected, you are welcome to try to submit a new application at a later date.