Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har vært meget godt fornøyd med SkandiaBanken, nå S'banken - et konsept fra Dnb, siden februar 2003. Har merket at banken gradvis ble dårligere etter at DnB kjøpte den opp. Etter siste melding som kom for noen dager siden, er det slutt for vårt kundeforhold. Ser oss nå etter ny nettbank.
God nettbank, manglet irriterende gebyrer og lett å få personlig kontakt med godt skolerte personell.
Meldinger om forverring av vilkår detter inn i meldingsboksen nesten daglig: To eksempler: Vilkår for rammelån endres helt uten saklig begrunnelse og framstår nå som ubrukelig i forhold til den tjenesten det var ment som. Pris for indeksfond øker. Alt mens DnB går med milliardoverskudd - helt uakseptabelt
Dette konseptet vil jeg ikke være med på. Laggete nettbank, skjedde omtrent over natta da DNB overtok. Kundeservice som engang svarte omtrent før man rakk å slå nummeret er nå en tidtrøyte å komme igjennom på. Etter mange fine år i Skandiabanken senere Sbanken så endret dette seg til et uheldig konsept.
S’banken var landets beste bank med landets mest fornøyde kunder, inntil mørket senket seg for oss kunder og banken ble ødelagt av DNB, landets dårligste og grådigste bank. Konkurransetilsynet er en vits.
Desverre må eg kvitte meg med Sbanken etter 20 år som kunde. Omlegging av nettbank økning av rente, ingen rente på vanlig brukskonto og økning av provisjon på indeksfond
Var tidligere en god bank på de fleste områder. Har utviklet seg til å bli en bank som ikke har fokus på kundene og som tydelig tar valg som medfører at de blir mer og mer lik sin eier. Anbefales ikke.