Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd kunde i Skandiabanken/Sbanken i mange år. Etter at DnB overtok ble alle bange anelser oppfylt og vel så det. Toppen av kransekaka var da bestemte seg for å stenge nettbanken uten å informere meg som kunde om det. Jeg måtte høre om det gjennom media. Dette var enda verre enn jeg hadde sett for meg da banken ble oppkjøpt, og fører naturligvis til at jeg må bytte bank. Det virker tydelig at DnB bare hadde behov for å kvitte seg med en brysom konkurrent, og ikke bryr seg nevneverdig om å bevare forholdet til kundene.
Fornøyd frem til Dnb overtok, derfra har det bare gått nedover. Må forholde meg til Db i bedriftssammenheng og nettbank/app er utrolig mye dårligere enn Sbanken. Har vært i tvil om kundeforholdet siden overtakelsen, og er nå i ferd med å bytte bank som følge av varsel om at Sbanken ikke skal ha separat nettbank/mobilbank lenger.
Vært kunde i sbanken siden den het skandiabanken ved oppstart i 2000. Og har bare gode ting å si om banken i den perioden. Men når dnb raserer hele banken med vilje, fjerner nettbanken, øker priser, senker renter på sparing, og lar kundene vente en halvtime pluss på å komme gjennom på kundeservice uansett når på døgnet man ringer. Ja da er det bare å pakke sammen og flytte til en annen bank
Flyttet til Sbanken pga gode vilkår på billån, men ble nå ufrivillig dyttet over til DNB som jeg har boliglån og IKKE ønsker å bruke mer enn nødvendig. Til tross for at Sbanken lovte at de skulle fortsette som sbanken til tross for oppkjøp av DNB. Men det gjelder tydeligvis kun for nye kunder som ikke har lån eller kontoer i DNB fra før :-( tommel ned..Sbanken er ødelagt av DNB :-(
Sbanken legger ned nettbank og app, og skal erstatte dette med en ny UFULLSTENDIG app som vel i praksis betyr at man tvinges over på DNBs nettbank. Dette til tross for lovnader om at Sbanken skulle fortsette i stor grad som før, etter oppkjøpet. Hadde noen få spørsmål om evt bytte til annen bank, fikk etter lang venting på chat svar fra en lite imøtekommende kundeveileder , som heller ikke var til stor hjelp.
Etter at DnB overtok, kuttet de ut meldingstjenesten. Sbanken hadde de mest fornøyde kundene. Jeg har vært kunde siden oppstarten av Skandiabanken. Utrolig hvor kort tid det tok for DnB å rasere alt.
Sbanken innrømmer feil men er ikke villig eller har mulighet til å rette opp i saken. Dem har registret meg i gjeldsregisteret med 2 X gleden jeg har uten at dem kan forklar hvorfor. så når jeg da søker lån hos dem så får jeg avslag pga. betjeningsevne selv om kundesenteret ser at det ikke stemmer. Dette blir for dårlig. Svare var egentlig bare at du må vente og kanskje prøve å søke igjen ved en sener anledning.