Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken bedrift-tjenesten er nå borte, de ber meg om å bytte kontonummer til DNB bedrift! De har ødelagt alt , og nå bytter jeg bank, både personlig og bedrift. Masse styr totalt unødvendig!
Ut gikk nytenkning, gode løsninger og god kundebehandling. Inn kom DnB med sære regler og kundeservice forsvant..
Orker ikke DNB. Denne bank er ikke kundevennlig. For noen årsiden, tok en svindler ut penger ifra min konto - i en bankfilial. Jeg rapporterte dette til DNB og de viste liten forståelse og jeg følte at de forsøkte sette skylden på meg. Fikk heller ingen beklagelse at kundeservice hadde gjort en feil. Flyttet da konto til SkandiaBanken.
Jeg har brukt Sbanken som dagligbank i over ti år og har vært en fornøyd kunde helt frem til Sbanken nå ble en del av DNB. Jeg aksepterte en del av den negative utviklingen etter DNBs oppkjøp, herunder dårligere kundeservice, men da DNB valgte å avslutte Apple Pay fikk jeg nok og byttet til Bulder.
Har byttet bank fordi Sbanken har tapt seg, etter oppkjøpet av DNB. Dette har vært, uten tvil, min favorittbank de siste 10 årene. Det er veldig synd å ta farvel da alt egentlig fungerte perfekt for meg som kunde, men jeg er helt avhengig av Apple Pay. Dårlig.
Er umulig for meg å få Bank ID fordi dem krever andre identifiseringer jeg inne har tilgang til. Du må komme til postkontoret med passet ditt sånt at dem kan ta en kopi og sende det inn men er du ikke norsk statsborger så er ett pass ikke nok identifikasjon. Det er rett å slett krenkende for meg. Trodde norge var mot forskjellsbehandling etter etnicitet og nasjonalitet?
Har vært med siden begynnelsen (23 år) og har alltid vært fornøyd. Veldig god kundeservice, gode betingelser og beste nettbank. Håpet i det lengste at konkurransetilsynet skulle stanse kjøpet til DNB. Så langt har vi ikke byttet bank, men kjente at nå når Apple Pay også forsvinner, ja da takker nok vi også for oss.