Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Pga de har latt DNB ta over, så bytter jeg bank! Sbanken var jeg veldig fornøyd med, men etter å ha vært kunde i DNB i mange år, byttet jeg til Skandiabanken i sin tid tid, da jeg slett ikke var fornøyd med DNB! Nå følger de visst etter kundene som "flyktet" fra de, vil ikke ha noe med DNB systemet å gjøre, så da får de bare se hvor de ender med kundeflukt etter overtakelsen! Fra 5 til 1 stjerner på ett BLUNK!
Vi skal jobbe videre for å opprettholde 5 stjerner, og satser på å levere enda mer av det kundene våre liker i fremtiden ⭐️ Ambisjonen vår er som den alltid har vært - å bli en bedre bank for kundene våre!
Jeg ønsker ikke å være kunde i en bank som er eid av DNB. Sbanken har fungert veldig godt for meg, men jeg stemmer med føttene. DNB er Norges klart dårligste bank, og at DNB-konsernet ikke vil påvirke Sbanken i negativ retning er svært usannsynlig. Jeg ønsker derfor å bli med å støtte mindre konkurrenter som en motpol mot DNB/Sbanken. Det var bra så lenge det varte.
Da er på tiden å si opp kundeforholdet mitt. Jeg fikk lest dette: Fra 21. oktober vil det ikke lenger være mulig å bruke kodekortet sammen med BankID. Da mister jeg tilgangen til BankID og andre banken. Har ikke lyst til å installere en APP som krever google, eller apple konto, bankid på mobil er ikke alternativet, bor i utlandet nå. Men bra, at dere er tidlig ute med å sende informasjoner til kunder, da har jeg tid til å finne noe, som virker i min tilfelle.
For de som ikke har mulighet eller lyst til å bruke BankID-appen kommer det en alternativ løsning med kodebrikke istedenfor. Denne løsningen er per i dag ikke helt på plass, men skal selvfølgelig være tilgjengelig før vi avvikler bruk av BankID med kodekort.
Har vært med sbanken i mange år og alltid vært fornøyd...helt til DNB kjøpte dem opp. Ja ikke store forandringer hittil men de kommer sakte men sikkert. Sånn er det alltid når noe blir kjøpt opp, det kommer forandringer uansett hvor mye de prøver å innbille oss det motsatte!!!
Så kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss i mange år 😄 Vi både vet og forstår at mange er bekymret for at vi sakte men sikkert skal begynne å endre oss til å bli noe helt annet. Det er det ingen planer om. Sbanken har alltid vært en annerledes bank, og det skal vi fortsette å være 😉
Sbanken forsøker igjen og igjen å gi inntrykk av at DnBs oppkjøp ikke har forandret noen verdens ting. Ser dere skriver til Børre her at "vi fortsetter å drive Sbanken akkurat som før." Ja, kanskje i noen få måneder til? Hvorfor er dere ikke heller ærlige og innrømmer at de to bankene vil bli slått sammen? DnB selv er veldig tydelige på dette. Senest i forbindelse med førstekvartals presentasjonen sin. Det jeg som kunde vil vite, er hva som skjer den dagen de to bankene blir slått sammen?. Vil vi Sbank-kunder våkne til månedlige termingebyrer på boliglånene våre og årlige gebyrer på VPS-kontiene? Eller kan Sbanken garantere fortsatt gebyrfrihet etter sammenslåingen? Krever klare svar, ellers bytter jeg bank.
Sbanken har fremdeles de samme betingelsene, løsningene og tjenestene som kundene våre er vant til. De formelle og juridiske prosessene rundt oppkjøpet går nå sin gang utover året og neste år. Vi skal selvfølgelig holde dere løpende orientert hvis det skjer noen endringer, men inntil videre fortsetter vi å drive akkurat som før - med enkle og gebyrfrie banktjenester.
Oppkjøpet av Sbanken til Dnb var kroken på døra for min del etter et langt kundeforhold. Husker Scandiabanken sitt gjennombrudd og støttet den helt nye fokusen på kunden, renter og service som Norge ikke hadd sett tidligere. Det var en ny verden og vi følte oss sett. Har alltid vært fornøyd med banken, men er nå utrolig skuffet over at de selger sjelen sin til Dnb. Verdisettet blir absolutt det motsatte av hva jeg en gang signerte på. Ny bank på meg etter snart 20 år.
Vi har alltid vært på lag med kundene, og det kommer vi til å fortsette med. Vi skal fortsette å stille spørsmål, og lytte til kundene våre som vet akkurat hvordan de vil at ting skal være. For kundene er og skal alltid være kompasset og termostaten på alt vi gjør. Vi takker for trofast følge gjennom mange år. Du vet hvor du finner oss dersom du lengter tilbake!
Jeg har vært kunde S'banken siden 2000 men salget til DNB er dessverre slutten på dette. Jeg flyttet til Skandiabanken nettopp for å komme unna gebyrene, den dårlige kundeservicen og den elendige nettbanken til daværende DNB, sparebanken NOR. Vil ikke bli en del av kundemassen til DNB.
Kjernefokuset vårt har alltid vært å sette kundene først, for å tilrettelegge for at dere skal å ta gode og smarte økonomiske valg. Det kommer vi som jobber i Sbanken aldri til å slutte med. Kundesenteret vårt er her fremdeles for å hjelpe og ta imot tilbakemeldinger og ellers lever både nettbank og app videre i beste velgående - akkurat som du er vant til.