Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært tidenes mest fornøyde kunde med S.banken før den ble DNB. Den nye appen er håpløst lite intuitiv og utrolig rotete. Layout med sparekonto øverst gir lite mening og det har blitt mye vanskeligere å foreta utenlandsbetalinger enn tidligere. Jeg kommer til å bytte bank så fort som mulig.
Har ødelegat alt på 22 dager Sbanken skriver: 22 år med de mest fornøyde bankkundene Norsk kundebarometer 2002–2023 2023 - 2024 kundeopplevelser = dårligste bank
Hadde konto i både DNB og Sbanken. Ved sammenslåing mistet jeg tilgang til begge appene
En kjempestor takk til DNB som på kort tid har greid å ødelegge Norges desidert beste bank. Etter "oppdateringen" eller rettere sagt utraderingen av Sbanken i påsken, rant begeret over og bank bytte ble et faktum etter å ha vært kunde i Sbanken over 9 år. Når er nå skal benytte seg av nettbank er det den trauste og utdaterte løsningen til DNB som ligger i bunn, en løsning som ikke har vært igjennom noen form for endring eller forbedringer de siste 15 år.
forvirrende, rotete, føler jeg har mistet oversikt. Kan betale fra noen kontoer men ikke alle. La inn forfallsdatoer som rett og slett ble tilbakestilt av appen!!
Jeg kommer ikke inn i appen og nettversjonen er lagt ned. Da blir det vanskelig å følge med på kontoen.
Etter å ha vært kunde i Sbanken (tidl. Skandiabanken) i snart 20 år, ble jeg utsatt for bedrageri. Mine fond, BSU og øvrige sparekontoer ble tappet, og flere millioner kroner ble sendt omkring til bedragere selv, hans familie og venner. Sbanken tilbyr null hjelp, og de tar null ansvar for at de tillot en bedrager å gjøre det han gjorde, uten så mye som en telefon til meg for å undersøke om alle disse transaksjonene faktisk skulle utføres. Ikke bare en kundeservice i denne banken noe av det verste jeg noensinne har opplevd, men det går flere uker mellom hver gang jeg i det hele tatt får et svar hvor de sier at de ikke har tenkt til å løfte en finger for å hjelpe en kunde som har hatt flere millioner kroner stående hos dem. Betingelsene er heller ikke hva de en gang var. Etter mer enn et år med skriftlig dialog med banken, hvor jeg får negativt svar etter 4 til 8 uker på hver eneste mail jeg sender, er grensen nådd. Det finnes gumstigere banker i fleng, og når sikkerheten i Sbanken er fullstendig fraværende, vil en hvilken som helst annen bank være et bedre alternativ enn denne søppelbanken