Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flyktet til Sbanken fra gebyrh...e i DnB for vel 20 år siden. Nå kommer DnB etter meg som et spøkelse. Sbanken -konsept fra DnB ? Et svensk konsept og brysom konkurrent som DnB slukte. Nå har de også varslet pridsøkning på spareprodukter.. Nå er det takk for meg .
Vi som har vert med Skandiabanken siden 2000 via navneskifte Sbanken, og nå altså fra konseptene med DnB. Begynte med skroting av ApplePay, tar bort løsninger som kundene har vert fornøyd med, og nå tar de bort Nettbanken også, samt at de legger på gebyr på uttak i butikk. Grunnideen til Skandiabanken 2000 er borte, og konkurransetilsynet har godkjent at en stor aktør skal få lov å rive ned en irriterende konkurrent. Som noen sa det en gang, skal du lure noen, gjør det sakte, så merker det ikke. Det er nettopp dette DnB holder på med nå....bit for bit river de ned Sbanken. Heldigvis er det andre alternativer.
Dårlig kundeservice og utrolig dårlig betingelser. Tilbyr heller ikke Applepay.
Dessverre ble sbanken slukt.... Ligner må den verste dem alle, din oppkjøpet som skor seg hemningsløst på sine kunder
Uforståelig hvordan ledergruppen og styret til DnB, som samlet hever årlig kompensasjon i hundremillionersklassen, følte at det var en god idé å bruke 11 milliarder på å massakrere en av Norges best ansette merkevarer gjennom 20 år. Hvis de på død og liv lot seg irritere så mye av en utlånsmygg som aldri utgjorde noen trussel mot storbankens volum, kunne de da kjøpt den og latt den drive uforstyrret videre og i det stille skyflet overskuddet inn i hvelvet til DnB. Slik kunne de på et vis fanget og profitert på en kundegruppe som ellers ALDRI ville vært kunder av DnB. Men de greide altså ikke å la være. Ved å gjøre Sbanken til et "konsept" (som etterhvert ikke blir mer enn en branding) greide de å tvinge fram en massiv kundeflukt til absolutt alle andre finansinstitusjoner enn dem selv. Hadde de sittet stille i båten hadde de hatt alle disse kundene i lomma og visst hvem de var. Nå er alle disse meget lojale bankkunden spredt for alle vinder, og de har bidratt til å styrke alle DnBs konkurrenter. I tillegg kommer til å fortelle alle sine venner og bekjente om hvor langt de bør holde seg unna DnB, som nå har skaffet seg mange tusen nye motarbeidere i overskuelig framtid. Ganske ubegripelig at den samlede braintrust i toppen av DnB ikke så at dette kom til å skje. Hvis jeg var aksjeeier hadde jeg stilt mistillit til dem alle med bakgrunn i tjenesteforsømmelse og galimatias bruk av 11 milliarder. Det er sannelig ikke mye god ledelse og markedsforståelse man får for 100 mill i året i disse dager. Good riddance, DnB.
Etter at DNB kjøpte opp Sbanken har det gått rett vest. Tjenester forsvinner og alt blir dyrere. Nå forsvinner appen også og går over til dnb... Nå som det er blitt en del av DNB går alt opp i pris. Boliglån, billån osv. Snart kommer dem vel med kostnader per gang du trekker kortet i butikken også...
Fornøyd kunde i 20 år, ingen ønske om å bli med på flyttelasset til en bank med høye gebyrer og dårligere vilkår