Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Syns at nettbanken er ofte nede på grunn av vedlikehold. Ellers ok bank.
Jeg er veldig godt fornøyd med Sbanken, men har dere fått på plass Bank-ID for de under 18 nå?
Grei nettløsning etter mitt behov. Fornøyd med gebyrfri bank. Litt ventetid ved behov for samtale (tlf) men får god bistand etterhvert. Har vært kunde siden 2007 og vil forsette med å være det.
Hei Inger! Så bra at du er fornøyd, det blir vi veldig glade for å høre. Håper vi kan fortsette å levere de tjenestene du trenger og har lyst på i mange år framover. Hilsen oss i Sbanken
Sbanken må være tidenes værste bank i historien innen for reklamasjon. Banken legger skyld over på forbruker/kunde uten å kunne dokumentere dette. Ihenhold til Sbanken og visa sine kort regler som er bundet til begge parter i det man har KORT. Er banken pliktig og SKAL returnere/erstatte penger ved uautoriserte transaksjoner DERSOM man kan dokumentere dette. Styr totalt unna å ha kort i denne banken, reklamasjonsavdelingen har ingen anelse hva dem holder på med og ser tidligere folk opplever dette veldig ofte det er Bank vs kunde/forbruker i slike saker. Banken ansvarsfraskriver seg sine forpliktelser og holder saker i opp til 30 dager uten å engang sjekke opp og drar «Du har skylden kortet» selvom dette strider totalt imot dine rettigheter som visa forbruker. Banken vil heler ikke utgi dine rettigheter og du skal vite minst mulig for å godta pengene dine er borte og de «prøvde» det er tull og tøys. Inkompetent bank, og de vil snart merke de mister mye kunder takket være inkompetanse og ansvarsfraskrivelse.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det er reguleringen rundt hvordan bankene skal behandle kortreklamasjonssaker. Vi har høyt fokus på å behandle disse sakene på riktig måte. Vi får dessverre ikke sjekket saken din via denne kanalen, men ta gjerne kontakt med oss hvis du vil at vi skal se på den på nytt. Hilsen oss i Sbanken
Jeg har vært kunde siden 2003 og har vært godt fornøyd med Skandiabanken, men jeg kan dessverre ikke si det samme om S'banken. Innskuddsrentene er langt dårligere enn hos mange andre konkurrenter, så nå flytter jeg over til en annen bank. Takk for meg.
Hei! Takk for at du har vært med oss så lenge. Leit å høre at du har bestemt deg for å bytte bank. Innskuddsrentene er generelt lave for tiden, og anbefaler at du sjekker finansportalen.no for å finne det beste tilbudet for deg. Håper at vi kan få sjansen til å vinne deg tilbake senere, du er alltid velkommen! Hilsen oss Sbanken
Alt fungerer bra, men savner programmet #min økonomi#, som var til god hjelp i økonomistyringen.
Takk for hyggelig tilbakemelding :) Kjekt å høre at du likte Min økonomi. Dessverre hadde vi ikke nok aktive brukere på den. Vi skal fokusere på å utvikle knallgode løsninger for framtiden, som vi håper at flere tar i bruk. Hilsen oss i Sbanken
Alt kan ordnes elektronisk. Praktisk! Ingen bruksgebyrer! Eneste drawback er demmes a manglende bankid system. Bankid på skrapekort støttes ikke så mange plasser. Men sbanken gir bankid på mobil. Men IKKE til de under 18 år. Lite praktisk når digitale tjenester på feks helsenorge.no krever at du MÅ ha bankid etter fylte 16... Ellers får du ikke f.eks bestilt time hos legen, lest resepter, lese Innkalling brev eller logge på altinn. DET er ikke bra for en helelektronisk bank. Ellers er vi storfornøyde
Hei Øystein! Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Kjekt å høre at dere er fornøyde. Vi deler ønsket om å få til en ordning for BankID for kunder under 18 år. Selv om det er på ønskelisten vår, så vil det nok dessverre ta litt tid før det er på plass så vi håper at dere finner en løsning som funker for dere i mellomtiden :) Hilsen oss i Sbanken