Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken må være tidenes værste bank i historien innen for reklamasjon. Banken legger skyld over på forbruker/kunde uten å kunne dokumentere dette. Ihenhold til Sbanken og visa sine kort regler som er bundet til begge parter i det man har KORT. Er banken pliktig og SKAL returnere/erstatte penger ved uautoriserte transaksjoner DERSOM man kan dokumentere dette. Styr totalt unna å ha kort i denne banken, reklamasjonsavdelingen har ingen anelse hva dem holder på med og ser tidligere folk opplever dette veldig ofte det er Bank vs kunde/forbruker i slike saker. Banken ansvarsfraskriver seg sine forpliktelser og holder saker i opp til 30 dager uten å engang sjekke opp og drar «Du har skylden kortet» selvom dette strider totalt imot dine rettigheter som visa forbruker. Banken vil heler ikke utgi dine rettigheter og du skal vite minst mulig for å godta pengene dine er borte og de «prøvde» det er tull og tøys. Inkompetent bank, og de vil snart merke de mister mye kunder takket være inkompetanse og ansvarsfraskrivelse.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det er reguleringen rundt hvordan bankene skal behandle kortreklamasjonssaker. Vi har høyt fokus på å behandle disse sakene på riktig måte. Vi får dessverre ikke sjekket saken din via denne kanalen, men ta gjerne kontakt med oss hvis du vil at vi skal se på den på nytt. Hilsen oss i Sbanken
Jeg har vært kunde siden 2003 og har vært godt fornøyd med Skandiabanken, men jeg kan dessverre ikke si det samme om S'banken. Innskuddsrentene er langt dårligere enn hos mange andre konkurrenter, så nå flytter jeg over til en annen bank. Takk for meg.
Hei! Takk for at du har vært med oss så lenge. Leit å høre at du har bestemt deg for å bytte bank. Innskuddsrentene er generelt lave for tiden, og anbefaler at du sjekker finansportalen.no for å finne det beste tilbudet for deg. Håper at vi kan få sjansen til å vinne deg tilbake senere, du er alltid velkommen! Hilsen oss Sbanken
Alt fungerer bra, men savner programmet #min økonomi#, som var til god hjelp i økonomistyringen.
Takk for hyggelig tilbakemelding :) Kjekt å høre at du likte Min økonomi. Dessverre hadde vi ikke nok aktive brukere på den. Vi skal fokusere på å utvikle knallgode løsninger for framtiden, som vi håper at flere tar i bruk. Hilsen oss i Sbanken
Alt kan ordnes elektronisk. Praktisk! Ingen bruksgebyrer! Eneste drawback er demmes a manglende bankid system. Bankid på skrapekort støttes ikke så mange plasser. Men sbanken gir bankid på mobil. Men IKKE til de under 18 år. Lite praktisk når digitale tjenester på feks helsenorge.no krever at du MÅ ha bankid etter fylte 16... Ellers får du ikke f.eks bestilt time hos legen, lest resepter, lese Innkalling brev eller logge på altinn. DET er ikke bra for en helelektronisk bank. Ellers er vi storfornøyde
Hei Øystein! Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Kjekt å høre at dere er fornøyde. Vi deler ønsket om å få til en ordning for BankID for kunder under 18 år. Selv om det er på ønskelisten vår, så vil det nok dessverre ta litt tid før det er på plass så vi håper at dere finner en løsning som funker for dere i mellomtiden :) Hilsen oss i Sbanken
Gjentatte ganger har jeg opplevd at SBankens aksjesider knekker sammen når markedet er opphetet, som f.eks i dag når Oslo Børs faller nær 4%. Dette har garantert med prioritet, som må betales for, og der SBanken tydeligvis ikke gir kundene lik prioritet som andre finanasinstitusjoner. Og der renner mine sparepenger ut i sanden.. når jeg ikke får tilgang til aksjehandel! Skremmende!
Hei Espen! Vi har dessverre hatt noen utfordringer med kapasiteten i systemet vårt, og derfor har vi gjort flere endringer for å sikre stabiliteten. Vi kan forsikre deg om at treghetene du har opplevd ikke har noe å gjøre med at vi nedprioriterer kundene våre. Hilsen oss i Sbanken
Har vært kunde i S'banken siden 2001, og har alltid vært fornøyd. Ting har alltid virket som forventet. Liker at S'banken har alltid strukket seg etter enkel innlogging uten dill. Siste teknikk er å ta i bruk fingeravtrykkleseren på telefonen min slik at jeg nå er inne i banken min på 3 trykk! (et for å låse opp telefonen, to for å starte app-en, tre for å identifisere/logge inn) Dette synes jeg er magisk. Mtp at jeg har selv vært med å måtte betale regninger med å først fysisk gå ned til banken for å få de fysisk stemplet før vi kunne fysisk betale dem hos en funksjonær. Selve appen er enkel å bruke. Andre funksjoner i S'banken er også, for meg, enkle å bruke.
Hei Tor! Utrolig fint å høre at du er så fornøyd med løsningene våre. Det er tilbakemeldinger som dette som gjør at vi har lyst til å jobbe for å bli enda bedre. Håper vi kan fortsette å gjøre deg fornøyd :) Hilsen oss i Sbanken
Jeg har lang fartstid i Sbanken og liker både rentepolitikken og nettbankløsningen godt. Problemet er BankID for de under 18 år. Jeg så nettopp et annet tilsvar på denne nettsiden fra Sbanken om at de jobber med en løsning. Fint, men det svaret ble gitt for 4 måneder siden. For tiden har jeg forsøkt å opprette kundeforhold for min sønn i Sparebank1 BV fordi de tilbyr BankID for barn over 13 år (tror jeg det var). Det var ikke særlig enkelt å få til via linker jeg fikk tilsendt, og ikke reagerer de på utfylte nettskjemaer før jeg purrer og klager. Det går såpass dårlig med prosjektet at jeg nok dropper hele forsøket. Blir bare mer og mer forbannet for hver gang jeg må fylle ut det samme skjemaet nok en gang fordi ett-eller-annet-skjedde. Så jeg håper at Sbanken kommer opp med en bedre løsning, og jeg håper de gjør det snart. Både min sønn og jeg selv begynner å bli utålmodig og vi må vurdere andre banker med ønsket tilbud på plass. Så Sbanken, får dere dette på plass veldig snart er bedre score sikret.
Hei Hogne! Takk for gode tilbakemeldinger. Vi deler ønsket ditt om å få til en ordning for BankID for kundene våre under 18 år. Selv om det er på ønskelisten vår så vil det nok dessverre ta litt tid før det er på plass, så vi håper at dere finner en løsning som funker for dere i mellomtiden :) Hilsen oss i Sbanken