Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken var en god bank inntil DNB kjøpte den opp. Nå raseres den innenfra.
Helt på trynet at alt er bitt mye dyrere å bruke en bank som i utgangspunktet ikke hadde gebyr.
Har nå sittet i telefonen i 15 minutter og hørt på "vi har mye pågang akkurt nå. Vennligst vent". Sbanken har innført det samme som andre, kundebarriere. DnB svarer faktisk på telefonen, men det er vel fordi de har en nettbank som for mange praktiske formål er så dårlig at folk må ha hjelp, i alle fall på bedriftssiden. Den ene grenene av familien, DnB, har altså Norges dårligste nettbank, mens den andre grenen av familen ikke svarer på telefonen. Dette ekteskapet, mellom Sbanken og DnB, har havarert før bryllupsreisen startet. Bank byttes selvsagt.
Tragisk at DnB fikk kjøpe sbanken, men det er vel sånn i store selskaper at hvis de ser seg lei på mindre konkurrenter som stadig vokser så kjøper du de bare opp. Jeg var kunde i DnB tidligere men gikk over til sbanken for ca 25 år siden da jeg så meg lei på å bli behandlet dårlig som kunde. De hadde høye gebyrer, for en jobb du selv gjorde på nett, dårlig kundeservice etter at de hadde fått deg "på kroken" med dårlige lånebetingelser. Det var da en befrielse da sbanken dukket opp og jeg byttet umiddelbart. Etter det har jeg aldri sett meg tilbake før nå. Jeg har i det siste forsøkt å ringe sbanken ett par ganger for noen kundespørsmål og har måttet vente i ca 1 time hver gang uten å få muligheten til å legge igjen nummer og bli oppringt igjen. Tidligere svarte de nesten umiddelbart og ventet maks ett par min. Nå blir det sakte men sikkert stadig sendt nyhetsvarsler fra de om at nettbanken endres og fusjonerer inn i DnB sitt system med div økte satser o.l. Så takk til sbanken for en fantastisk jobb de har gjort, som nå sakte men sikkert blir slukt inn i et storbanksystem som kan sette de priser de selv ønsker når alternativene blir mindre og mindre for oss kunder. En "takk" også til inkompetente folk i konkurransetilsynet som tillot dette...
En meget god bank. Med god kundeservice. Bra renter på sparekonto. Greie når det gjelder lån til bolig. Men hva nå? Med et konsept av DNB?
Utrolig hvordan Gull kan forandre seg til møkk på kort tid. Kvaliteten på alt av tjenester falt gradvis. Måtte le i starten da det første dnb gjorfe var og kalle sbsnken DNB' konsept. Men ser nå at sbsnken blir mer og mer en Dnb bank med dårlige løsninger. Nettbanken ble brent ned og huset står pr nå i brann. Er snart ferdig med bank byttet men kontoen har ikke vært mye i bruk siste 12 månedene og alt av innbetslinger er fjernet. En bra ting med dnbs konseptbank er at det er utrolig deilig og komme seg ut av det og jeg gar bank nedleggelse fest neste uke. Da er møkka vekk. Tro når jeg må rømme igjen når Bulder blir oppkjøpt.håper det varer noen år
Det var en helt nydelig bank å ha konto i frem til DNB kom for å rasere hele den gode nettbanken. Jeg kommer til å bytte bank, men det er ikke så fort gjort. Jeg håpet på at jeg skulle bli kvitt DNB, men dem får tydeligvis lov å kjøpe ut en nettbank som faktisk fungerte for mange, skammelig er det.