Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har sperret kontoen min midlertidig når jeg ikke har svart på en autogenerert e-post. Har vært i kontakt med dem, men dem sier at kommunikasjon skjer kun via e-post. Og jeg får ikke vite noe mere før jeg fraskriver meg ansvar for en spesifikk sak!
Spurte om hjelp hos kundeservice ettersom banken har gjort en feil slik at jeg ble trukket det dobbelte av det jeg førte over til en sparekonto i en annen bank. Svaret jeg får gir inntrykk om at det er jeg som har gjort feilen og personen på andre siden svarer til meg som om jeg er dum. En ting er å hjelpe til om det faktisk er kunden som har gjort feil, men det å snakke til en kunde på det viset jeg ble snakket til idag er ikke bare uprofesjonelt men også etter min mening uakseptabelt. Etter mer forklaring fra min side forstår endelig kundebehandler at feilen ligger hos de og at de skal ta saken videre og kontakte meg når det er oppklart. Dette har de brukt veldig lang tid på og dette går utover meg da jeg har regninger som skal betales. Alt i alt veldig misfornøyd med Sbanken etter dagens hendelser og kommer til å bytte bank i nærmeste fremtid.
Jeg er meget godt fornøyd med Sbanken, og anbefaler den til alle. Brukte DNB tidligere og disse to kan ikke sammenligne. Har fått hjelp selv på en søndag.
Har en rente som ikke lenger er konkurransedyktig, de ligger opptil 0,5 % høyere enn de gode bankene. Og de avviser å gå ned på renten, og vil heller ta avansen rett i egen lomme :-(
Det er tragisk at sbanken ikke er bank for alle ! Banken satser kun på lånekunder etc. og skor seg på sparekunder. At sbanken skårer høyt hos lånekunder forstår jeg. PS! Jeg har vært kunde helt fra starten og da fungerte den bra for meg, men etter at jeg ble pensjonist har jeg brukt den lite. Kan ikke anbefale banken til noen !
Jeg er kunde i Sbanken (tidligere Skandiabanken) i 16 år. Jeg kan i dag ikke anbefale denne banken. Reklamasjonsrett fungerer ikke i denne banken. Du blir avvist og blir ikke hørt når du reklamerer på bruk av bankenes kreditt kort. Avdelingen for kortreklamasjon fungerer meget dårlig og på grense med uhøflighet. Banken sluttet å sette verdien på hver enkelt kunde.
S-banken har vist seg konkurransedyktig over lang tid og leverer det en forventer av en moderne bank.