Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det siste de pusher gjennom nå, er at nettbanken vil bli fjernet og at mobilbanken vil bli redefinert. I tillegg blir betingelsene rundt rammelån endret, slik at det blir mer tungvint å betjene enn før. Det er nesten så at DnB kjøpte opp en konkurrent og deretter gjør så mye de kan for å gjøre den uspiselig.
Jeg har vært kunde siden 2001. I løpet av noen måneder har familien mistet Apple Pay, barnekort, VISA kredittkort og nettbank (!). Prisen på fond har gått opp, og jeg føler meg ikke lenger trygg på Sbankens øvrige varemerker (gode rentebetingelser, gebyrfri bruk). Føler at DNB har kjøpt opp en truende konkurrent for å ødelegge den, ikke videreføre som "et konsept". Er på jakt etter ny bank nå.
Det som en gang var norges beste og billigste bank er i ferd med å bli ødelagt. Nedbygging av gode tjenester og innføring av gebyrer i norges første gebyrfrie bank. Bare navnet, Sbanken-konseptet. Jeg skiftet til Bulder da DNB overtok, men det er trist å se hvordan en gang, norges beste bank, gradvis blir ødelagt av DNB.
Har vært kunde i over 20 år, men med DNBs rasering av det som var en flott bank, så blir det å finne ny bank
Var veldig fornøyd med Sbanken i 10 år, men nå blir alt bare verre og verre - reklame i mobilbanken, nettbank som forsvinner og løgn om at ting skulle bli som før. Har DNB som bedriftsbank, og det er grusomt. Det går nok den veien med Sbanken også, så jeg har bestemt meg for å flykte. Det eneste positive akkurat nå er billige fond, men det forsvinner sannsynligvis snart det også.
Som många andra har skrivit, SBanken var en utmärk bank, som jag varit kunde hos i många år. Efter den köptes av DNB den har blivit långsamt men städigt värre och värre, från många synpunkter. Jag håller på att kolla efter icke-DNB alternativer.
Til nå så er alle funksjoner og betingelser som er viktige for meg, like bra som da banken var selvstendig. Nå er det imidlertid varslet omfattende endringer fra slutten av mars, så dersom de faller uheldig ut for meg, så blir jeg tvunget til å skifte bank. Å bruke nettbanken til DnB er helt uaktuelt. Brukervennligheten er helt håpløs, og mobilutgaven mangler viktige funksjoner. Dette synes jeg er veldig synd. Jeg har vært kunde i Skandiabanken siden starten, og i likhet med de andre kundene vært kjempefornøyd.