SpareBank 1 Nord-Norge opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Blir tatt vare på som kunde. Gildt fokus og gjenkjenning fra første stund.
Har det meste av bank å forsikringer (Fremtind) via denne banken, som flere skriver så er nok ikke banken billigst, men de har gode tjenester å en kundeservice som er å få tak i nesten hele døgnet hele uken lang. Veldig bra nettbank, og mobilbank, utrolig enkel å navigere igjennom. Skal man søke på lån, kort etc, så er det utrolig enkelt. LOfavør betingelser på flere produkter hvis du er medlem i et LO-forbund. Skal jeg skrive noe negativt, så er det vel at gebyrer for tjenester osv, kunne nok vært redusert en del, men bruker ikke så mange av de, så det betyr egentlig lite for min del. Skulle også ønske at termingebyr osv kunne vært redusert/fjernet som noen andre banker har. Det meste i dag går jo elektronisk å man gjør det meste selv via nettbanken/mobilbanken. Sparekonto har jeg i en annen bank, da renten her kan man nesten si er en spøk. Men alt i alt, så er jeg en fornøyd kunde.
De har nedlagt banker man tvinges til å snakke norsk ,hvis ikke så blir de nedlatende og tause , lite villige til å yte hjelp. Bedre nå å ha med Russiske banker men da satte Bankid unødig press på folk. Men det tvinger folk til å finne løsninger for boikotte denne banken.
Det koster for mye å være kunde i Sparebanken 1 Nord- Norge. De har også svindyre gebyrer på kort å uttak.
Vært kunde i hele mitt liv, 56 år! Det sier vel sitt. Alltid fått den hjelp og veiledning jeg har trengt. Så ingen planer om å bytte bank.
Banken har både hyggelige og dyktige ansatte. Min erfaring fra vi bygde hus for over 50 år siden har vært svært god. Da vi skulle ha vårt første konverteringslån på 40 000 fikk vi svar rimelig fort, og etter møte om godkjenning på lånet fikk vi følgende: La dem få låne, (hvor en i styret utbrøt) Jeg kjenner også deres foreldre og det er solide innbyggere, og jeg foreslår LA DEM FÅ LÅNE PENGER. ( min far var stuert på hurtigruten og svigerfar var bonde i gamle Alstahaug
Styr unna!!! Snn1 Nord Norge gir elendig kundeservice, svarer ikke på henvendelser, eller de svarer på noe som ikke samsvarer med lovverket vårt. Eks: De har minst 10 års arkiveringsplikt, men forholder seg til 2 år, i mitt tilfelle (og da i i begrenset grad) og gir ikke ut nødvendig informasjon til deg som medlåntaker o.a. de er pliktig til (eks. årsrapporter og annet til deg som medlåntaker). Dere som velger denne banken, må kunne alt av lovverket selv, ellers kan det bli dyrt for deg/dere.