SpareBank 1 Østlandet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
After I sent application to boliglån, one of their consultants tried to contact me (22.Jul.2022, 14:58 ) by phone call. The consultant called me and turned off her phone immediately. However, I knew the call was about boliglån, then I dropped my work and tried to reach back. Because the consultant turned off the phone. I spent over 10 minutes to reach her out and got nothing. I did even call 915 07040 (their customer service phone number) two times. They were cheating their working time and wasting my time.
Dårlig kundebehandling og service ved flere anledninger.
Veldig fornøyd med huslån, forsikring, reiseforsikring God kundebehandling. Vært kunde siden 1972 og kan ikke tenke meg å bytte. 😀
God og fin behandling av mine spørsmål. Kundevennlige behandlere og rask behandling.
Skulle åpne en vanlig konto ble plutselig så komplisert og vanskelig selvom jeg hadde bankid fra før. Ba meg å sende lønnslip og det gjorde jeg men hørte aldri fra de. Tok en hel uke .Prøvde å ringe tar nesten en helt time hver gang. Måtte tilslutt sende melding om å trekke søknaden min .orket ikke noe mer. Samme dag prøvde med på sparebank sør-øst norge ,logget meg inn på samme måte og ble jeg kunde hos de med engang. Var så overraskende anerledes og positivt. Hold dere unna SB1 østlandet.
Banken er dyr og lite villig til å gi individuell behandling. De forholder seg firkantet til generelle retningslinjer, og bryr seg særdeles lite om historikk og hvor plettfri man har vært i forhold til nedbetaling av lån og betaling av regninger gjennom hele livet. Servicen er også til tider dårlig og veldig personavhengig.
Avoid theese scavengers! They will take out your eyes in fees and got a totaly useless customer-service. There are much better banks out there that will treat you better and won't charge you hundreds of kroner just to think theire name. If your a customer at Sparebank 1, change to another bank, you will not regret it.