SpareBank 1 Østlandet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få tak i noen. Slik at finansieringsbevis ikke kommer i tide når man trenger det. Umulig å få tak i hus slik.
Meget god kundeservice , profesjonell bank. Kan trygt anbefales.
Jeg har mange års med bank og forsikring Jeg er veldig fornøyd
Elendig kundeservice og dårlige vilkår! Nettbank og meldingssystem besvares ALDRI! De bruker lang tid og har sjelden vært hyggelige! Vilkårene til tross for Lo-Favør kunde, noe de heller ikke opplyser om uten at man maser, selv det hjelper lite! Rentene er til grine av til tross for langvarig kundeforhold! Skammelig rett og slett! Det eneste positive med denne banken er at nettbanken er ganske oversiktlig, selv om det stadig er "rusk i maskineriet" og man må starte på nytt.
Mange takk til fleksibilitet hos de mange på desken i Lillehammer.
Det eneste som er positivt med denne banken er at de aksepterer at kundene ikke bare de som har personnummer men d-nummer også. Ble kunde, men da jeg fikk innvilget norskt personnummer ble alt sletta fra min konto. All konto opplysning og tidligere konto utskrifter i tillegg fikk jeg ingen tilgang til min nettbank som jeg hadde på en app på mobilen. Måtte derfor ringe banken vær gang for og sjekke min saldo til jeg fikk bankid. Når jeg ringte for og få info om min saldo kunne de plutselig ikke fortelle meg om hvor mye min saldo var selvom de på toppen av det hele rådet meg og ringe dem frem til jeg ble bruker av bankid noe jeg måtte vente lenge på til slutt fikk jeg kranglet meg til oppmøte slik at jeg kunne legitimere meg for 2 gang slik at jeg ble bruker av bankid Vær gang jeg ringer banken er det bare frekke rådgivere som tar tlf snakker i ett arrogant tonefall yter dårlig service og er nedlatende mot sine kunder. Er veldig glad for og ha byttet bank. STYR UNNA
De er kjappe til å sette opp renten. Men der må du ringe å mase for å få renten ned igjen. Der går det kun i bankens favør. De er nådeløse.