SpareBank 1 SR-Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gikk tilbake til min gamle bank Sparebank 1 SR-bank etter at DNB har slukt opp Sbanken. Hadde BSU konto i Sparebank 1 kontoen fra før. Banken har ikke gebyr lenger ved bruk av debetkort, dette var grunnen til at jeg skiftet til Skandiabanken (Sbanken) i 2004. Hyggelig med mindre gebyr og bedre rente på sparekonto på Sparebank 1 enn slik det var før. Appen er veldig bra og kundeservice er kjapp i chatten.
Allright app og bra med støtte for depositum konto, det har ikke alle
Velsig god nettbank /mobilbank. Flinke til å fikse det jeg tar kontakt om. Eneste minus er at de, som alle andre banker, utnytter oss ved å ikke ha innskuddsrenter på brukskonto.
Høg rente. Ønsker lavere rente og høger avdragHar sikkerhet i Solvåg FjordFerie as
god på å ta seg betalt og flinke til å holde renta oppe
Får ikke svar på søknader, får ikke svar på meldinger som sendes via nettbanken, mange ulike personer på en søknad- får heller ikke svar (selvsagt) på forsøk på dialog omkring innskudd. Kommer til å bytte bank.
Har fått advarsler ifra både kredinor og inkasso for regninger jeg hadde betalt for 2-3 uker siden. Skjedd nå 4 mån på rad. Kundeservis fraviser alt ansvar og peker på at betalingen er overført, kid nr er feil eller at jeg må ta saken med de som eier regningene. Betalingen går slltid inn, men 1-2 uker ETTER forfall(betaler alt 2 uker før forfall). Chat var nøyaktig d samme. Srbank er helt fantastisk helt te noe skjer(som mange andre). Men bunnen ble nådd når jeg IGJEN måtte ringe pga d samme og når jeg vil ikke godkjenna samme unnskyldningen og ba om tlfnr eller epost te noen som har mer ansvar at kunderådgiveren sa «sender bekreftelse på betalingene» og la på!!! Bekreftelsen kom aldri forresten. Så nei….ikke anbefalt d hele tatt. Har byttet te en annen bank og foreløpigt ikke hatt problemer med fakturaene. Kanskje kidnr ble pludselig i orden???