Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strålende kundeservice som er meget service minded. Imøtekommende. God veiledning. Billig. Og gode i distriktene....
Ved kontakt med kundeservice får man ikke den hjelp man trenger.
Strevde med få nettbanken til å fungere som den skulle. Sendte derfor en e-post søndag ettermiddag. Etter to timer ble jeg oppringt av en kundebehandler som beklaget at det hadde tatt så lang tid. Jeg synes ikke det å vente to timer på å få hjelp på en søndag ettermiddag er lenge. Tvert i mot. Jeg har oppdaget senere at du i praksis kan henvende deg døgnet rundt. Stengt mellom 24-7, men det er helt greit.
Banken oppleves som den ivaretar personkunder på en utmerket måte i motsetning til flere av de største foretningsbankene som eks DNB som ikke er inntressert i oss mer.
Det er flere ganger jeg har ringt til Sparebanken Oslo/Akershus og kundebehandlerne er ofte svært nedlatende og frekke! Forsikringsvilkårene er så dårlige at jeg har aldri fått nytte av de forsikringene jeg har hos dem. Har vært fast kunde i 10 år, men ikke fått noe særlige fordeler... Vurderer å bytte bank og forsikring snarest. De har imidlertid en svært god mobilapp for nettbanken, eneste fordelen.
Etter 2 år med boliglånsforsikring, velger Sparebank 1 å si opp forsikringen. Jeg og mine kolleger blir stående igjen uten en forsikring vi har betalt for i 2 år. Nå er det umulig å få tegnet en ny forsikring. Begrunnelse, Ikke lønnsomt sier banken. Meget skuffet over Sparebank 1 som maler først og fremst sin egen kake.
Banken viser ingen interesse for folk med liten inntekt.