Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært trofast kunde i over 20 år, har alle forsikringer etc i banken, men har aldri fått et eneste tilbud om rabatt og tror jeg må ha tidenes dyreste bilforsikring!! Siste greie nå var bestilling av bankkort for ungdom, intet mindre enn 2 MÅNEDER har de brukt og enda er ikke kortet mottatt!! Masse rot innad i banken med vår korrespondanse vedrørende saken og det hele toppet seg for min del da siste kundebehandler mer enn insinuerte at det var vi foreldre som var årsaken til alt rotet!! Ta opp telefonen og ring da for svarte, ikke bare send en mld inne på nettbanken og forvent at kunden skal forstå f.eks at bestillingen er automatisk kansellert pga et feiltrykk! Det normale er å returnere søknaden med varsel om mangel, men smn1 bare slettet hele greia og nektet i etterkant for at det hadde skjedd en bestilling i utgangspunktet!! Dårlig service, for å si det mildt!! Trodde alle kundebehandlere har samme kundedata, men det kan ikke være tilfellet med denne banken!!
Kjenner lokalmiljø og kunder. Personlig service og gode kunderådgivere. Slik en bank bør være. ;o)
Bra kundeservice, for høye på bolig renter, og for dårlige på innskuddsrenter.
Bra: God kundeservice, veldig gode på innboforsikring og skadeoppgjør, grei og oversiktlig nettbank. Dårlig: Lav rente på BSU, lav rente på sparekonto, ingen lavere gebyrer og avgifter for studenter.
Mye skjulte gebyrer, lav rente i bsu. Men, bra app til mobil, god nettbank, ok kundeservice. Vanskelig å få lån basert på reell inntekt.
Sparebank1 Nordnorge. De er veldig god på å selge tjenestene sine. Man erfarer etterhvert at de har ingen interesse av fornøyde kunder, bare egeninteresse. Positivt: veldig bra mobilbank. Mange gode tjenester i nettbank. Selv om de fleste er veldig dyre, og prisoversikten er ikke særlig hjelpsom. En pris på en tjeneste burde stå ved siden av tjenesten. Ikke nederst i et 10-siders vedlegg.
Jeg var i kontakt med banken da jeg ble arbeidsledig og fikk dermed lavere inntekt. Ba om en kort avdragsfri periode og ble møtt med en utrolig ovenfra og ned holdning med spørsmål om hvorfor, hva jeg brukte pengene på, hvilke utdannelse jeg har. Opplevde det som utrolig krenkende og frekt. Jeg fikk avslag fordi inntekten kommer sporadisk og det kan gå par dager over forfall, dermed dekkes ikke lånet akkurat på forfallsdato. Jeg har ikke forbruksgjeld, vi lever svært nøkternt og jeg unner meg aldri noe luksus, samt at jeg er alene med omsorgen for barn. På toppen av det hele økte banken rentene slik at det ble enda dyrere, som følge av restanse par dager over forfall. Jeg skjønner at banken skal tjene penger, men det er kanskje ikke om å gjøre å tyne de som opplever uønsket arbeidsløshet? Jeg har vært kunde i 15 år og når jeg første gang opplever krise i forhold til arbeidsløshet og inntekt, da har ikke banken tenkt til å være behjelpelig med avdragsfri periode. Man får ikke lojale kunder av dette.