Sparebank 1 Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt i denne banken tar lang tid og kundeservicen i den filialen jeg benytter er dårlig. Er kunde som privatperson og via bedrift. Sist jeg skulle hente bankbilag til nattsafe ventet jeg nesten 50 min! Anbefaler absolutt ikke denne banken. Men kundeservicen på kundesenteret er meget god.
Strålende kundeservice som er meget service minded. Imøtekommende. God veiledning. Billig. Og gode i distriktene....
Ved kontakt med kundeservice får man ikke den hjelp man trenger.
Strevde med få nettbanken til å fungere som den skulle. Sendte derfor en e-post søndag ettermiddag. Etter to timer ble jeg oppringt av en kundebehandler som beklaget at det hadde tatt så lang tid. Jeg synes ikke det å vente to timer på å få hjelp på en søndag ettermiddag er lenge. Tvert i mot. Jeg har oppdaget senere at du i praksis kan henvende deg døgnet rundt. Stengt mellom 24-7, men det er helt greit.
Banken oppleves som den ivaretar personkunder på en utmerket måte i motsetning til flere av de største foretningsbankene som eks DNB som ikke er inntressert i oss mer.
Det er flere ganger jeg har ringt til Sparebanken Oslo/Akershus og kundebehandlerne er ofte svært nedlatende og frekke! Forsikringsvilkårene er så dårlige at jeg har aldri fått nytte av de forsikringene jeg har hos dem. Har vært fast kunde i 10 år, men ikke fått noe særlige fordeler... Vurderer å bytte bank og forsikring snarest. De har imidlertid en svært god mobilapp for nettbanken, eneste fordelen.
Etter 2 år med boliglånsforsikring, velger Sparebank 1 å si opp forsikringen. Jeg og mine kolleger blir stående igjen uten en forsikring vi har betalt for i 2 år. Nå er det umulig å få tegnet en ny forsikring. Begrunnelse, Ikke lønnsomt sier banken. Meget skuffet over Sparebank 1 som maler først og fremst sin egen kake.