Sparebanken Øst opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundebehandling, fine folk. Og flott at de forsatt har små filialer.
Hei Espen. Ja, vi er opptatt av å være der kundene våre er. Tusen takk for tilbakemeldingen. Hilsen Sparebanken Øst
God oppfølging god tilgjengelighet. God servise, hyggelige kundebehandlere.
Hei Øystein L Det var en flott tilbakemelding. Tusen takk! Hilsen Sparebanken øst
God service fra vår rådgiver. Ringer tilbake hvis opptatt. Gode betingelser på lån og innskudd.
Hei Ola Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Litt lang behandlingstid ved søknad. Ble også rettet opp med positiv overraskelse, med hensyn til søknad om utvidelse av huslån. Fine mennesker.
Hei Snorre. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Banken tar lang tid før de svarer på sikker e-post gjennom systemet deres. De svarer ikke på konkrete spørsmål men kommer med urelevante svar. De gir også ugunstige råd ang lån. De har også en meget høy rente. Etter flere forespørsler satt de ned renta men forsatt langt over mange andre banker
Hei Misfornøyd K Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor det tok så lang tid å få svar og hvorfor du opplevde å ikke få svar på spørsmålene dine. Vi ønsker ikke å fremstå slik. Renten på boliglånet fastsettes etter forskjellige vilkår. Hilsen Sparebanken Øst
Jeg har opprettet et kundeforhold med denne banken og pga betalingsanmerkninger vil de ikke gi meg et kort med mulighet for netthandel, før jeg har vist de at jeg får lønn inn hos de i 3 måneder. Jeg finner denne praksis merkelig da jeg ikke ber om noen form for kreditt. Det vil si at banken ikke løper noen som helst risiko. Kortet jeg ber om er et rent debetkort. Det er da slik at vi, som myndige personer, har full råderett over egne midler i Norge og hvordan de skal brukes! At Sparebanken Øst har en praksis som legger begrensninger på bruk av EGNE midler, finner jeg veldig merkelig i dagens samfunn, hvor netthandel stadig tar en større den av den tradisjonelle varehandelen. Det vil i praksis si at denne banken legger restriksjoner på hvordan enkeltmennesket skal forvalte og disponere egne private midler. Dette får meg til å lure på hvilket syn de har på rollefordelingen kunde og de på andre siden, som leverandør av finansielle tjenester. Det er slutt på den tiden hvor man kun hadde en håndfull banker å velge mellom og at det var forventet at man kom med lua i hånden til banken for å spørre pent om lån. Siden Sparebanken Øst ikke har innsett hvilket år vi lever i kan jeg opplyse om at det er 2021. Husk at banker tjener grovt på oss forbrukere gjennom et langt liv og det er vi som kunder som har makten. Ikke bankene. Mitt råd er styr unna Sparebanken Øst, da de ser ut til å ha hengt seg opp i oldtidens tankemønstre. Velg heller en fremtidsrettet bank, som forstår at det er kundene de lever av og at det er vi som betaler bankansattes lønn og dessverre eiernes stadig større utbytte. Bruk forbrukermakten fornuftig, så sørger vi for at de bankene som forstår kundebehandling og maktforholdet kunde / leverandør overlever og kan tjene oss godt. Banker som sitter fast i en svunnen tid som Sparebanken Øst, bør vi si vår mening om så ofte vi kan, slik at vi kan advare våre medmennesker mot å bruke denne banken til å passe på våre penger. Sparebanken Øst - En bank utgått på dato
Hei Ronnie J Det stemmer, nye kunder med betalingsanmerkninger vil ikke få kort hos oss før betalingsanmerkningen er gjort opp. Hilsen Sparebanken Øst
Ekstremt dårlig kundeservice, man blir som en ball som blir kasta rundt i systemet der.. Umulig å få tak i dem, rett og slett elendig bank. Håper alle boikotter møkka.
Hei Kristen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din. Det var ikke bra å høre at du sliter med å få tak i noen hos oss. Sånn skal det ikke være. Alle våre kunder skal ha sin egen kunderådgiver, som man kan ta direkte kontakt med. Hilsen Sparebanken Øst