Sparebanken Øst opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ekstremt dårlig kundeservice, man blir som en ball som blir kasta rundt i systemet der.. Umulig å få tak i dem, rett og slett elendig bank. Håper alle boikotter møkka.
Hei Kristen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din. Det var ikke bra å høre at du sliter med å få tak i noen hos oss. Sånn skal det ikke være. Alle våre kunder skal ha sin egen kunderådgiver, som man kan ta direkte kontakt med. Hilsen Sparebanken Øst
Jeg må bare si det rett ute, deres kundeservice er forferdelig. En må sitte og vente så lenge på at noen tar opp tlf. Dette har jeg hatt erfaring med i flere år! Nesten som om dere mest mulig ønsker å unngå å snakke med deres kunder. Jeg velger heller nå å bytte bank. På tide med at dere begynner å skjerpe dere. Helt forferdelig bank og jeg vil helst ikke anbefale noen denne banken!
Hei Younas. Sånn skal det ikke være. Takk for tilbakemelding. Alle våre kunder får en kunderådgiver, og du kan kontakte rådgiveren din direkte :-)
Kontaktet banken pr.tlf da de hadde trukket årsgebyr for 2 kort jeg har destruert. Jeg hadde glemt å gi beskjed så det tar jeg på min kappe. Blir enig med kundeservice om å sende en Mail om tilbakeføring og oppsigelse av konto. Dette skal ikke være noe problem men har ennå ikke blitt gjort noe med etter 2 uker. Nå har jeg også fått purregebyr siden kontoen står i minus. Venter i skrivende stund på tlf fra banken men intet hørt på 30 minutter. Håpløs bank å ha med å gjøre dessverre.
Hei Jarle. Beklager at det har tatt sånn tid. Sånn skal det ikke være. Hilsen oss i Sparebanken Øst
Elektronisk kommunikasjon fungerte fint. Refinansiering var lett å søke om. E signering i etterkant fungerte fint. Markedets laveste rente gjør at jeg kan leve med kortere åpningstid på telefon og en ukes tid fra begynnelse til slutt.
Det verste jeg har vært bort i. Andre banker behandler søknaden i løpet av noen minutter mens i denne banken venter man forgjeves på svar. Sjansene for å dø i køen er mye større enn at du får svar. Elendig bank.
Elendig kundeservice. Vanskelig å komme i kontakt med. Unødvendig fakturagebyr på 70,- (tilsvarer 840,-) Tinglysningsgebyr og gebyr for å opprette lån på over 5.000,- (få seriøse bankatører har så høye gebyr) Ingen automatikk i renteendring. Kunden må ringe og mase, deretter er det flere uker med behandlingstid og nye opprettelses gebyr.
Altså jeg har ringt i dag til Sparebank Øst og spørre om hvorfor eff rente er så høy på min boliglån! Og hvorfor dere ikke følge de retningslinjer, lovverket og da får jeg svar om at du har bra rente på din boliglån når den er på 280% og andre tilby 175% alle banken har satt sin rente ned etter siste rente kutt men ikke Sparebank Øst, føler meg utrolig urettferdig behandlet