Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter mange år i DNB har jeg fått nok og endelig tatt til vett og byttet bank.mens dnb har betalt 02 prosent rente på mine sparepenger har sparebank øst har betalt 1 prosent .vidre kan jeg si at dette med informasjon som DNB nå krever om deg som kunde helt sindsykt og meget skremmende. forlanger førerkort og pass i tillegg til all den informasjonen som de allerede har, er ikke noe jeg har opplved i sparebank øst så langt. jeg har ingen lån i banken så jeg kan ikke utale meg om det. men virker for og være en ryddig og grei bank med en fin nettbank løsning, lett og forstå.
Hei Stig Vi er veldig glad for at du er fornøyd med oss. Hilsen Sparebanken Øst
God lokal service, hyggelige ansatte, løsningsorienterte og effektive. Bytta fra en stor bank, til en litt mindre lokalbank. Det angrer jeg ikke på.
Hei Marius N. K Tusen takk for flott tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Alltid god hjelp og at jeg har en fast kundebehandler.
Hei Ida. Tusen takk, så hyggelig å høre at du er fornøyd. Hilsen Sparebanken Øst
Gamblet vekk dyrebar tid ved å stole på denne banken. Veldig kameratslig og avslappet tone på kundebehandling, fikk forsåvidt merkelige vibber fra start. Sier de skal ringe opp igjen til konkrete tidspunkt, men lar ikke høre fra seg. Etter kredittsjekk, likning etc. lovet de muntlig nesten dobbelt så mye i lån som i andre banker, det var bare snakk formaliteter og jeg måtte vise egenkapital først. Jeg burde sikkert hørt på dårlig magefølelse, men brukte tid på å ordne ekstra med egenkapital pga. høye lovnader. Når egenkapitalen først var på plass, så var det plutselig ikke så lett likevel og jeg endte opp med dårligere tilbud enn hos konkurrenter, bare kraftig forsinket. Nettbanken er også simpel og lite strømlinjeformet.
Hei Rob Beklager at du fikk en så dårlig opplevelse hos oss. Vi skal ta det opp internt. Du er vedkommen tilbake til oss ved en sendere anledning. Hilsen Sparebanken Øst
Jeg har vært en trofast kunde hos Oest i mange år ( minst 20 år) I alle årene har jeg håpet på bedre service, men jeg må innrømme at jeg må gi meg:-( Det virker som om de ikke får betalt for det de gjør …..veldig lite behjelpelig .
Hei Louis Det var leit å høre. Vi tar med oss tilbakemeldingen, og håper du vi gi oss en ny mulighet. Ta gjerne kontakt med kunderådgiveren din og fortell om det som ikke fungerer, eller be om å få en ny kunderådgiver. Hilsen Sparebanken Øst
Har brukt dere i mange mange år og bare opplevd god service og flotte behandling!
Hei Geir R Takk, det var en hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Jeg er veldig fornøyd med å kunne snakke med kundebehandler. Ingen spørsmål er for dumme. I vår nærbank får vi møte blide, hjelpsomme kundebehandlere.
Hei Iren. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott at du synes du blir tatt godt i mot om du lurer på noe. Hilsen Sparebanken Øst