Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fått veldig god hjelp dere ikke være lang ventetid på kundeservice telefon så jeg fornøyd med dere:)
Hei! Tusen takk for at du tok deg tiden til å gi oss så fin tilbakemelding. Så glad for å høre at du fikk så god hjelp av oss. Ønsker deg en god dag 😊 /Maja
veldig lettvint, ingen problemer å bytte til dem. Aksjehandel har de dårlig løsning på så den flyttet jeg ikke over.
Hei! Så fint å høre at det var enkelt å flytte over til oss 😊 Vi setter kjempe stor pris på din tilbakemelding, og tar det med oss videre. Ønsker deg en strålende dag! /Maja
Hva skal man si går til banke får beskjed hva gjør du her neei vi har ikke minibank her lenger eller glor stykt på deg! Tar gebyr for ta ut penger og pluss gebyr på kredittkortet. Gi til rike fra de fattige! Tull
Mye feil. ELENDIG SERVICE. Ansatte som er under pari. Feil med nettbank støtt
Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi jobber kontinuerlig med at servicen skal være topp, så håper vi du får en bedre opplevelse dersom du en dag skulle ha med oss å gjøre igjen. Ønsker deg for øvrig en fin dag videre! /Dennis
en ryddig bank. grei for oss som ikke siter på million kassa.
Hei Wenche, Takk for hyggelig omtale! Vi er glad du opplever oss som ryddig, så skal vi prøve å bli enda bedre :) Ha en fin dag videre. /Dennis
er en møkkabank fra A til Å på alle områder. bryter loven ved å nekte kontoer uten lovhjemmel, drenere ut tid om du får noe svar. kan ingenting om bank og økonomi, udugens ansatte, mangel på kunnskap og bryter FAL loven systematisk uten at noen gjør noe med dette. STYR unna alle som kan, dyr i drift, er illlojal mot deg som kunde. Banken er dårligst på alle vilkår renter og gebyrer er dobbelt av andre. BRUK ALDRI DENNE BANKEN VERKEN PRIVAT ELLER BEDRIFT
Kjedelig at du har dette inntrykket av oss. Håper du finner en bank du trives hos. /Dennis
Etter å ha vært i kontakt med mange ulike banker i forbindelse med boliglån landet vi igjen hos Sparebanken Sør. Hovedsakelig fordi de er løsningsorienterte og rådgiveren er tilgjengelig, lett å få tak i, og behjelpelig når det trengs. Noe unøyaktigheter og rot med tallene har vi opplevd, men med en dobbeltsjekk og når lånet skulle utbetales var ting på plass. Trenger du tett oppfølging, noen som er på jakt etter løsninger, noen som strekker seg litt ekstra, så ville jeg prøvd meg hos Sparebanken Sør. Man betaler absolutt litt ekstra, men man får også noe igjen på det i perioder der det trengs ekstra kontakt med banken. I ettertid kan det tenkes at det er en ide å shoppe rundt etter tilbud.
Tusen takk for at du tok deg tid til en god og detaljert tilbakemelding her. Vi jobber mye med rådgivning og generell tilgjengelighet, så dette er som du skriver, høyt prioritert hos oss. Håper du har en fin dag videre, og en ellers god sommer! /Dennis