Sparebanken Sør har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært i kontakt med mange ulike banker i forbindelse med boliglån landet vi igjen hos Sparebanken Sør. Hovedsakelig fordi de er løsningsorienterte og rådgiveren er tilgjengelig, lett å få tak i, og behjelpelig når det trengs. Noe unøyaktigheter og rot med tallene har vi opplevd, men med en dobbeltsjekk og når lånet skulle utbetales var ting på plass. Trenger du tett oppfølging, noen som er på jakt etter løsninger, noen som strekker seg litt ekstra, så ville jeg prøvd meg hos Sparebanken Sør. Man betaler absolutt litt ekstra, men man får også noe igjen på det i perioder der det trengs ekstra kontakt med banken. I ettertid kan det tenkes at det er en ide å shoppe rundt etter tilbud.
Tusen takk for at du tok deg tid til en god og detaljert tilbakemelding her. Vi jobber mye med rådgivning og generell tilgjengelighet, så dette er som du skriver, høyt prioritert hos oss. Håper du har en fin dag videre, og en ellers god sommer! /Dennis
Veldig fornøyd kunde her. God rådgivning når vi skulle kjøpe bolig, men rentenivået kunne vært noe lavere sammenliknet med andre banker. Et stort minus er at de ikke støtter Apple Pay, som fører til at jeg må i tillegg ha konto hos en annen bank.
Hei Fredrik! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og konstruktiv kritikk. Det er godt du er fornøyd med rådgivertjenestene du har fått. Apple Pay er et stort tema som blir snakket mye om, og det er mange (inkludert undertegnede) som ønsker at det blir en realitet i fremtiden! Håper du får en flott helg. /Dennis
Jeg har vært kunde størstedelen av livet. Jeg har også vært tillitsvalgt. Nå synes jeg servicenivået er lavt. Samme når på dagen en ringer er det lang ventetid. En blir lovet at noen skal ringe meg tilbake - skjer ikke…. Har også prøvd å sende Mail, ingen svar….. Hva har skjedd med Banken?
Hei Svein, Beklager at du har hatt denne opplevelsen når du har prøvd å kontakte oss. Kø-tidene har dessverre vært høyere enn normalt nå etter påske, og vi har gjort tiltak for å bedre dette. Det er for øvrig ingen unnskyldning for at du ikke har blitt kontaktet. Jeg skulle gjerne ha ringt deg for å løse opp i problemene, men jeg kan ikke se noe kontaktinfo her. Gjerne ring oss, eller send e-post og referer til samtalen her, og til Dennis, så skal vi få løst opp i det du trenger. Ha en flott dag videre, /Dennis
Konkurransedyktige og alltid kundevennlig med et godt konsept mot kunder på alle nivåer.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre! /Dennis
Dårlige internrutiner, mye oppfølgingsjobb, og SVÆRT nervøse. Jeg er ansatt i et utenlandsk selskap og får lønnen fra utlandet - dette sliter de veldig med og jeg må ofte dokumentere ekstra, fra samme selskap, gjennom mange år. I tillegg er kundeservice dårlig!
Hei! Kjedelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi forsøker hele tiden å forbedre oss innen kundeservice, og håper vi kan bli enda bedre i fremtiden. /Dennis
Har vært kunde i banken i over 50 år Har vært fornøyd med bankens tjenester
Tusen hjertelig takk for at du har holdt med oss i alle disse årene! Det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre og god helg! /Dennis
Utrolig dårlig bank når man trenger informasjon, hjelp eller bare det å diskutere muligheter kring lån og lignende. Vil du ha en bank som hjelper deg så finn en annen.