Sparebanken Vest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble tatt imot på en god måte. Vi fikk lån til leiligheten vi hadde mest lyst på, og opplevde at han som hjalp oss med råd om forsikringer osv var veldig god på å forklare og veldig opptatt av at vi tok beslutningene.
Kunne ikke vært mer fornøyd med banken. Søkte boliglån, fikk avslag hos en hel rekke med banker. Sparebanken Vest, som har vært min bank siden jeg var liten, hjalp med en gang. Takket være dem eier jeg nå min egen bolig! Aldri hatt problemer, bistått ved hver minste ting uansett om det gjelder kort, pensjon, sparing, lån eller hva det måtte være. Til og med svindel. Alle jeg kjenner som bruker dem er fornøyde.
🚨STYR UNNA🚨 Elendig kundeservice, har aldri blitt behandlet så dårlig, ble kastet utav banken for null grunn, fikk 30 dager på å finne meg en ny bank. SKIKKELIG MISFORNØYD. Årsavgift er 300kr, har blitt trukket 600kr hvert eneste år, tatt kontakt med de men de bryr seg ikke i det hele tatt. Gjeng med kjeltringer spør du meg!
Hei, My name is Leanne and i write here because of (anonymisert navn). He is a kundekonsulent and he is the most helpful staff i have ever come across. I am grateful to him for such good service and he compliments your Bank.
The conversation I had with (anonymisert navn) in Sparebanken Vest branch in Bergen, regarding opening of my new bank account, was nothing short of pleasant customer experience. He stood out as the most informative and considerate bank employee I interacted with in years of my international experience. As I am new to Norway, I especially appreciate his willingness to guide me to best practices available in SPV for individual financial prosperity. He solved many inquiries and worries of mine in one efficient conversation. After all, I decided to join SPV in big part because of professional hospitability I was met with. I am hoping this review will inspire a reward for (anonymisert navn)'s work.
Flyttede fra S-banken to Sparebanken Vest for 6 uker siden og flyttet alle avtalegiroer med bankens egen system. De forsvant hos S-banken men kom ikke til Sparebanken. Men de dukke opp som stoppede betalinger som banken manuelt må fikse da de mangler informasjon. Heller ikke e-faktura virker, men inkasso melding kommer da jeg ikke er i stand til å betale krav jeg ikke har informasjon om. Tross mange telefoner og meldinger gjør banken ingenting for å rett opp feilen og gir ingen tilbakemelding tross de lover å gjøre det. Utrolig dårlig kundebehandling.
Tar for lang tid med aksjehandel. Synes systemet er tregt for oversikt ved aksjehandel.