Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er i ferd med å opprette brukskonto i Sparebanken Vest. Hittil har jeg bare møtt velvillig kundeservice.
Helt elendig bank, sparing via aksjer skjer via egen bank (norse) og disse klarer man ikke å koble mot hverandre. Endrer rentene på lånet uten og gi beskjed om endringer. Endrer ikke tilbake rentene til lavere om man ikke følger dem opp. Kjører påslag og skjulte kostnader på alt. Dette er dukka til pareto bank, alt styres fra denne banken. Ønsker du en bank som følger opp så er ikke dette banken for deg.
Forferdelig på kundeservice. De virker ikke interessert i å hjelpe sine egne kunder, og på oppmøte avtalt i banken så følte man seg bare til bry. De nedlegger filialer lokalt og sparer selv der de kan, på bekostning av sine egne trofaste kunder. Rentebetingelser er bånn i bøtta, og de tar ikke hensyn til sine eldste kunder som ikke behersker den digitale verden.
Hei Sølvi, Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, at du har følt deg til bry. Sånn skal det ikke være, og de trofaste kundene våre vil vi gjerne ivareta på en god måte. Vi er nok ikke best på rente, det har du rett i, men vi tilbyr noe som de billigste bankene ikke gjør; nemlig det at man kan få sin egen rådgiver som man kan avtale møte med og få hjelp og gode økonomiske råd. Kundesenteret vårt er åpent fra kl. 7-23, og her kan man blant annet ringe og få hjelp om man ikke behersker de digitale tjenestene våre. Vi har ikke planer om å legge ned kontorer, og de siste årene har vi faktisk åpnet flere kontorer fremfor å legge ned. Det er fordi vi ønsker å være der kundene våre er og derfor har vi 36 kontorer på Vestlandet. Håper du gir oss en ny sjanse. Ønsker deg en god dag! Hilsen oss i Sparebanken Vest
Har nok dessverre vært litt uheldig med en rådgiver som mangler litt kompetanse og får en del "tror du må gjøre det slik"… Mye gjøres jo stort sett av deg selv via elektroniske søknadsskjema idag, men da forventes det gjerne at spørsmål knyttet til dette kan besvares av rådgiver. Om ikke forsvinner da poenget med "kundeservice"!
Hei Espen, Det var leit å høre at du ikke har fått den veiledningen du trengte. Du har rett, vi skal kunne svare på spørsmål til de elektroniske løsningene våre. Om du forsatt står fast så håper vi at du kan ta kontakt igjen på telefon eller chat i mobilbanken, så skal vi prøve på nytt. Ha en fin dag! Hilsen oss i Sparebanken Vest
Veldig fornøyd med Sparebanken Vest, de var veldig samarbeidsvillige når det kom til å skaffe finansieringsbevis til boliglån. Nettbanken er veldig oversiktlig og lett å bruke.
Så kjekt å høre, Kristoffer! Ønsker deg lykke til på boligjakt! Hilsen oss i Sparebanken Vest
Banken avviste forsøk på en overførsel, og jeg ble truet med konsekvenser for kundeforholdet dersom jeg på nytt skulle forsøke å overføre et beløp til et lite land i EU. Norge er med i EØS, eller ikke? Skjerpings. Sparebanken Vest er typisk for denne nedsnødde mentaliteten at Norge ikke er en del av verden. Uansett, det SPV bør gjøre her, er å vise advarsler og avvisninger når kunden forsøker å overføre beløper til svartelistede banker eller svartelistede land. Dersom jeg ikke hadde lest denne meldingen, kunne jeg risikert å miste bankkontoene mine. SPV bør sørge for at slike viktige meldinger i det minste sendes på e-post+SMS i tillegg til å dukke opp i bankens innboks. Uansett er det ikke akseptabelt å trues med oppsigelse bare fordi SPV ikke liker banken man ønsker å sende penger til. De kunne også først spurt meg om hva pengene er til, så kunne jeg forklart i detalj med skjermbilder og full pakke.
Utrolig treg behandingsstid hos Sparebank Vest. Av disse bankene jeg har hatt er denne verst på kundeservice og rådgivning.