Sparebanken Vest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nok dessverre vært litt uheldig med en rådgiver som mangler litt kompetanse og får en del "tror du må gjøre det slik"… Mye gjøres jo stort sett av deg selv via elektroniske søknadsskjema idag, men da forventes det gjerne at spørsmål knyttet til dette kan besvares av rådgiver. Om ikke forsvinner da poenget med "kundeservice"!
Hei Espen, Det var leit å høre at du ikke har fått den veiledningen du trengte. Du har rett, vi skal kunne svare på spørsmål til de elektroniske løsningene våre. Om du forsatt står fast så håper vi at du kan ta kontakt igjen på telefon eller chat i mobilbanken, så skal vi prøve på nytt. Ha en fin dag! Hilsen oss i Sparebanken Vest
Veldig fornøyd med Sparebanken Vest, de var veldig samarbeidsvillige når det kom til å skaffe finansieringsbevis til boliglån. Nettbanken er veldig oversiktlig og lett å bruke.
Så kjekt å høre, Kristoffer! Ønsker deg lykke til på boligjakt! Hilsen oss i Sparebanken Vest
Banken avviste forsøk på en overførsel, og jeg ble truet med konsekvenser for kundeforholdet dersom jeg på nytt skulle forsøke å overføre et beløp til et lite land i EU. Norge er med i EØS, eller ikke? Skjerpings. Sparebanken Vest er typisk for denne nedsnødde mentaliteten at Norge ikke er en del av verden. Uansett, det SPV bør gjøre her, er å vise advarsler og avvisninger når kunden forsøker å overføre beløper til svartelistede banker eller svartelistede land. Dersom jeg ikke hadde lest denne meldingen, kunne jeg risikert å miste bankkontoene mine. SPV bør sørge for at slike viktige meldinger i det minste sendes på e-post+SMS i tillegg til å dukke opp i bankens innboks. Uansett er det ikke akseptabelt å trues med oppsigelse bare fordi SPV ikke liker banken man ønsker å sende penger til. De kunne også først spurt meg om hva pengene er til, så kunne jeg forklart i detalj med skjermbilder og full pakke.
Utrolig treg behandingsstid hos Sparebank Vest. Av disse bankene jeg har hatt er denne verst på kundeservice og rådgivning.
Heilt ok kundebehandling, litt raske med å skru opp renta
Finnes bedre banker med bedre kundebehandling. Prøvt å få ned renten men det er umulig. Skylder på krig og høge kostnader.. bytt bank,unngå spv
Fikk aldri svar på lånesøknad, tar lang tid å få svar på ting som ikke kan løses i chat, tydeligvis har de ikke orden på aksjesparekontoene mine for jeg fikk bare beskjed de ikke kjenner til kontonummeret jeg oppga. Så nå må jeg utløse skatt for å få flyttet verdipapirene mine, styr unna