Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
As a foreigner who just got mortgage recently… Pros: 1. Customer service is good. My contact explained in detail about mortgage in English, because my Norwegian is poor. I got lots of help understanding financial terms. 2. Interest rate is low. After comparing several banks, Storebrand offers the lowest effective interest rate. I am happy to get mortgage for “young”, even though I am already over 35. Cons: Online banking system can be better. English version only modifies the major titles to English.
Veldig hyggelige ansatte som alltid hjelper. Men nettbanken blir dårligere og dårligere. Har vanskelig for å finne frem, hvis jeg i det hele tatt gjør det. Forandrer nettbanken til stadighet og den blir vanskeligere og vanskeligere. Gå tilbake til da den startet, da var det enkelt.
Nettbanken til Storebrand må være den dårligste, minst logisk og minst intuitiv jeg noen gang har brukt. Rotete, vanskelig å finne frem og mange undermenyer. Basisfunksjoner ligger gjemt. Veldig lite fornøyd med nettbankløsningen. Litt treg respons til henvendelser pr. meldinger.
Bra service och låga räntor, men en nettbank som er så dålig att den är nästintill obruklig. Hoppas verkligen Storebrand förbättrar det snarast.
Storebrand Bank skjerpet seg i forhold til mitt kundeforhold for noen måneder siden etter at jeg fikk avslag på lavere rente på mitt forholdsvis beskjedne boliglån. Noe tid etter avslaget prøvde jeg meg på nytt og denne gangen løste det seg i løpet av et par tlf. Samtaler. Endelig fikk jeg et av markedets laveste renter etter å ha vært kunde i en årrekke! Nettbanken ble "pusset opp" for ikke lenge siden og er kjappere enn den gamle. Bra! Sparerenten er fortsatt elendig...
Vanskelig å finne frem, treg, elendige søkemuligheter. Tar ofte for lang tid å logge inn, stopper ofte opp. Ingen logikk i oppsettet. Ser ingenting som er bra.
Storebrand har dessverre etter min mening markedets desidert dårligste nettbank. Nettbanken er lite intuitiv, har en del store mangler og dessverre er den også full av feil. Jeg ringer inn til storebrand minst 1 gang i måneden for å rapportere inn feil i nettbanken som de må ta videre. De største problemene med nettbanken jeg har er at jeg ikke kan stole på den. Eksempel. Du legger en regning til betaling, du signerer med bank id, alt ser OK ut og man før bekreftelse OK. Så går man i forfallsregisterert og regningen ligger ikke til forfall. Du aner derfor ikke om den er registrert eller ikke. Da må man selv følge med for å se om pengene går ut av konto. Til og med kundesenteret vet ikke hva som skjer. Noen ganger har jeg lagt den inn igjen og blitt trukket dobbelt, mens andre ganger blir den ikke trukket i det hele tatt. Denne feilen har jeg blitt utsatt for tre ganger. Det virker som noen av systemene de bruker ikke er helt i "sync" Søke på UTFØRTE BETALING er ikke mulig. Dette er en basis funksjonalitet andre steder. Her må du gå inn på siste transaksjoner og lete etter utførte regninger sammen med alle kredittkort kjøp du har. Hvis du leter veldig veldig godt så får du frem et filter du kan søke på mottagers kontonummer hvis du vet dette, men til og med her er ikke resultatet noe å stole på. Seneste i dag gjorde jeg et søk på et kontonummer siste måned og fikk ett treff. Jeg visste jeg hadde gjort to og gikk igjennom manuelt og fant den andre. Så søkefunksjonen kan man heller ikke stole på. Jeg har heller ikke lykkes å finne avtaledokumenter i nettbanken til for eks. boliglånet mitt. Hvor mye jeg for eks. betaler i renter og avdrag. Slik type informasjon fant man intuitivt i både Skandiabanken og DnB. Har forsikring og boliglån i Storebrand. De er gode på betingelser og raske til å svare på mail/telefon. Dessverre er nettbanken deres så lite intuitiv og full av feil og mangler at jeg får helt fnatt.