Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Brukt tre dager på innlogging uten hell. Rotete nettside og vanskelig å betale til utlandet fra Ipad. Vurderer bytte bank.
Ser mange slakter Storebrand KUN basert på deres App....som de jobber med å forbedre hele tiden. Klart når en ting forrandres, stormer alle klagende folk frem og gir 1 i karakter, men trolig er mange av dem ikke stamkunder som meg heller da. Ja, enig i at appen er litt trasig tidvis, men det er bare å melde feil tilbake til banken vedr. appen så de finner feilen....og da retter de opp i det. Har vært kunde hos Storebrand i snart 24 år og er kjempefornøyd. Jeg har alle tjenester der samt alle forsikringer og føler jeg blir godt tatt vare på. jeg har også alltid en fast bankrådgiver og en fast forsikringsagent, og dette med stort hell. Det mange skriver som negativt om en hel bank vil jeg råde folk å ikke henge seg opp i. Fra sønner som ikke får penger på søndag til at en app ikke funker er mer eller mindre brukerfeil og det finnes andre løsninger i den store dataverden som er kjappere å bruke til å føre over penger til barna og slike ting. Hørt om Vipps? Nei. Stort sett så har Storebrand alltid tatt vare på meg som kunde i over 20 år både med boliglån, refinansiering, rådgiving, fond, aksjer, pensjon forsikringer og lønnskonto.... og jeg har egentlig ingen dårlige opplevelser med dem på over 20 år som kunde. De har mange kvaliteter og er gode på Bank, forsikring, fond og pensjon og sparing. Det er også en veldig stor fordel og ha alt i Storebrand, men velg banktjenesten først med boliglån og sparing, og så spør dere om tilbud på forsikring og si at dere er bank kunde. Da blir dere totalkunde og får masse deilige rabatter på forsikringer. Dette er min mening i alle fall og dette er godt forklart i forhold til alle haterne som poster ut møkk om banker på grunn av en eller få heldige opplevelser. Jeg er i alle fall fornøyd. :-) 4 stjerner er gitt da ingenting i denne verden er perfekt, og så har de noe å strekke seg etter :-)
Håpløst å betale i den nye nettbanken, får ikke åpnet vedlegg, alt er tungvint.
Den nye nettbanken til Storebrand er full av feil, og mangler funksjonalitet. For eksempel er det ikke mulig å overføre penger mellom kontoer i Storebrand innad i familien på en søndag, da står det neste forfall på mandag. Så har du feks en sønn som skal ha penger på søndag må han vente til mandag iflg. nettbankens forfall, enda begge er kunde i samme bank Storebrand. Den nye nettbanken klarer heller ikke den eldre generasjon å bruke, den gamle var veldig brukervennlig og intuitiv å bruke. Fordelen med Storebrand er at renta er bedre enn i mange andre banker. Funksonalitetet betal nå i nettbanken fungerer heller ikke, hvis du har en regning liggende til forfall i nettbanken som du ønsker belastet med det samme. Alt av dette fungerte før i gammel nettbanken. Storebrand har ikke offisielt kommet med noen beklagelse eller innrømmelse om at nettbanken er mangelfull og uferdig når vi har sendt skriftlig klage til banken. Det er bare vi som er "dumme". Jeg har lagt ned mye tid og arbeid i å sende over en masse feilmeldinger og fortalt hvilken funksjonalitet som mangler i ny nettbank. Føler at dette var viktig informasjon som banken ikke har verdsatt noe særlig å motta - bare litt kjedelig masing fra en kunde. Derfor er vi aktivt på utkikk etter en bank som klarer dette med Data!
Vært kunde i Storebrand Bank i mange år. Bare som liten priv kunde. Ikke særlig fornøyd. Tok i bruk den nye nettbanken deres for noen noen mnd siden. Kort og vondt: Helt elendig, rene makkverket. Desidert dårligste jeg ha brukt. Forrige versjon var mye bedre. Jeg har tidligere utviklet applikasjoner i Fellesdata, nå Evry. Vet hva jeg snakker om. Bytter nå bank. 🤨
Veldig basic nettbank. Alt fungerer men ikke særlig intuitivt: alt er gjemt bak mange klikk. Veldig få funksjoner, så nettbanken egner seg ikke til annet enn å sjekke saldo og godkjenne efaktura.
De er gode på å følge med at noen summer forsvinner fra konto, men litt dårlige på svindel oppdagelse. Hyggelig bank i form av personer man snakker med i telefonen. Dessverre det som hindrer for en 5-er er også dårlig effektiviteten og mistanke om mistillit fra min (kundens side) overfor deres bank (noe som aldri vil skje). Bytter ikke ofte banker byttet fra DNB over til Storebrand på grunn av DNBs uproff kontrollutv oppdagelse som ikke har noe med saken å gjøre. Elendig effektivitet og kun strenge ansikter inn i bildet her fra DNB, ingen samarbeidsvillighet med meg som deres kunde … 17 år som kunde først hos DNB = resulterte med ingen tillit tilbake, samme med Storebrand foreløpig… vi får se hvordan dem løser saken… ellers… ok grei bank å bruke med tanke på den digitale siden.