Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig basic nettbank. Alt fungerer men ikke særlig intuitivt: alt er gjemt bak mange klikk. Veldig få funksjoner, så nettbanken egner seg ikke til annet enn å sjekke saldo og godkjenne efaktura.
De er gode på å følge med at noen summer forsvinner fra konto, men litt dårlige på svindel oppdagelse. Hyggelig bank i form av personer man snakker med i telefonen. Dessverre det som hindrer for en 5-er er også dårlig effektiviteten og mistanke om mistillit fra min (kundens side) overfor deres bank (noe som aldri vil skje). Bytter ikke ofte banker byttet fra DNB over til Storebrand på grunn av DNBs uproff kontrollutv oppdagelse som ikke har noe med saken å gjøre. Elendig effektivitet og kun strenge ansikter inn i bildet her fra DNB, ingen samarbeidsvillighet med meg som deres kunde … 17 år som kunde først hos DNB = resulterte med ingen tillit tilbake, samme med Storebrand foreløpig… vi får se hvordan dem løser saken… ellers… ok grei bank å bruke med tanke på den digitale siden.
En særdeles begredelig bankoplevelse. En "kundekontakt" som manglet kunnskap, og som var veldig vanskelig å få tak i, selv om alle henvendelser måtte gå gjennom vedkommende. E-poster ble enten ikke besvart, eller tok flere uker. Et salig rot både ved kjøp og salg av leilighet. Alt toppet med en arroganse som går DNB en høy gang. Mistenker at det ligger gamle systemer i bunn som gjør bankjobben vanskelig.
Den gamle banken som fungerte er ødelagt. Den nye gir feil forfallsoversikt. Gir ikke mulighet for å laste ned fakturaer. Er uten muligheter for å betjene felleskontoen sammen. Fått info om at de stenger den gamle løsningen innen kort tid. Skylder på systemleverandøren. Det er dypt godnatt. Hilsen kunde 1980 årene.
Det går ikke an å behandle eldre kunder som den jævls bank gjør !!!!Skam dere!!!!
Får aldri betalt regninger i bank appen med tlf. (android)
Bruker lang tid på å svare og gir meg ikke oversikt over hvordan de kommer frem til takseringssum av bilen. Da må jeg ringe?! Opplever lite trygghet og forståelse fra dem som kunde!!!!!