Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Håpløst å betale i den nye nettbanken, får ikke åpnet vedlegg, alt er tungvint.
Den nye nettbanken til Storebrand er full av feil, og mangler funksjonalitet. For eksempel er det ikke mulig å overføre penger mellom kontoer i Storebrand innad i familien på en søndag, da står det neste forfall på mandag. Så har du feks en sønn som skal ha penger på søndag må han vente til mandag iflg. nettbankens forfall, enda begge er kunde i samme bank Storebrand. Den nye nettbanken klarer heller ikke den eldre generasjon å bruke, den gamle var veldig brukervennlig og intuitiv å bruke. Fordelen med Storebrand er at renta er bedre enn i mange andre banker. Funksonalitetet betal nå i nettbanken fungerer heller ikke, hvis du har en regning liggende til forfall i nettbanken som du ønsker belastet med det samme. Alt av dette fungerte før i gammel nettbanken. Storebrand har ikke offisielt kommet med noen beklagelse eller innrømmelse om at nettbanken er mangelfull og uferdig når vi har sendt skriftlig klage til banken. Det er bare vi som er "dumme". Jeg har lagt ned mye tid og arbeid i å sende over en masse feilmeldinger og fortalt hvilken funksjonalitet som mangler i ny nettbank. Føler at dette var viktig informasjon som banken ikke har verdsatt noe særlig å motta - bare litt kjedelig masing fra en kunde. Derfor er vi aktivt på utkikk etter en bank som klarer dette med Data!
Vært kunde i Storebrand Bank i mange år. Bare som liten priv kunde. Ikke særlig fornøyd. Tok i bruk den nye nettbanken deres for noen noen mnd siden. Kort og vondt: Helt elendig, rene makkverket. Desidert dårligste jeg ha brukt. Forrige versjon var mye bedre. Jeg har tidligere utviklet applikasjoner i Fellesdata, nå Evry. Vet hva jeg snakker om. Bytter nå bank. 🤨
Veldig basic nettbank. Alt fungerer men ikke særlig intuitivt: alt er gjemt bak mange klikk. Veldig få funksjoner, så nettbanken egner seg ikke til annet enn å sjekke saldo og godkjenne efaktura.
De er gode på å følge med at noen summer forsvinner fra konto, men litt dårlige på svindel oppdagelse. Hyggelig bank i form av personer man snakker med i telefonen. Dessverre det som hindrer for en 5-er er også dårlig effektiviteten og mistanke om mistillit fra min (kundens side) overfor deres bank (noe som aldri vil skje). Bytter ikke ofte banker byttet fra DNB over til Storebrand på grunn av DNBs uproff kontrollutv oppdagelse som ikke har noe med saken å gjøre. Elendig effektivitet og kun strenge ansikter inn i bildet her fra DNB, ingen samarbeidsvillighet med meg som deres kunde … 17 år som kunde først hos DNB = resulterte med ingen tillit tilbake, samme med Storebrand foreløpig… vi får se hvordan dem løser saken… ellers… ok grei bank å bruke med tanke på den digitale siden.
En særdeles begredelig bankoplevelse. En "kundekontakt" som manglet kunnskap, og som var veldig vanskelig å få tak i, selv om alle henvendelser måtte gå gjennom vedkommende. E-poster ble enten ikke besvart, eller tok flere uker. Et salig rot både ved kjøp og salg av leilighet. Alt toppet med en arroganse som går DNB en høy gang. Mistenker at det ligger gamle systemer i bunn som gjør bankjobben vanskelig.
Den gamle banken som fungerte er ødelagt. Den nye gir feil forfallsoversikt. Gir ikke mulighet for å laste ned fakturaer. Er uten muligheter for å betjene felleskontoen sammen. Fått info om at de stenger den gamle løsningen innen kort tid. Skylder på systemleverandøren. Det er dypt godnatt. Hilsen kunde 1980 årene.