Storebrand Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask og god service. Oppdatering underveis og stor vilje til å hjelpe!
Styr unna, styr unna! Lang saksbehandlingstid. Svært dårlig kundeservice. Meldt skade på bil og har ikke hørt noe fra dem etter 3 uker, purret flere ganger og til slutt etter 2 uker sendte en takstmannen. Klaget på vurdering av takstmannen, har gått 2 måneder ikke hørt noe lyd. Gitt flere purringer uten hell.
Er svært fornøyd med Storebrand Bank,også nettbanken.Har ikke hatt noen negative opplevelser og har alltid fått god hjelp av dyktige medarbeidere.
Jeg kan ikke se hva prosentvis avkastning er på fondene mine, noe som er ganske viktig. Jeg finner heller ingen graf for utvikling av de forskjellige fondene. Mener de har hatt det før. Nettbanken bærer litt preg av at den er under endring. Fungerer litt forskjellig fra gang til gang (spesielt navigering, innlogging)
veldig fornøyd med banken, lav rente og de har god kundeservice
Ingen bank ville refinansere et forbrukslån i bolig, grunn for høy gjeld å liten inntekt, men Storebrand hjelp med engang, og fikk mye lavere rente enn det jeg hadde egentlig i andrebank, pluss i tilegg fikk jeg samlet alt og ble mye bedre, sparer nesten 25% på bolig lån i året enn det jeg hadde i sparebank1 og nordea. anbefales
Fikk MC stjålet og opprettet forsikringssak med alle dokumenter fra politiet osv. Har nå gått over 1 måned og fremdeles ikke noen som en gang tatt tak i saken. Synes det er alltfor dårlig og uakseptabelt. Styr unna!