Svea Finans har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlige rutiner rundt fakturahåndtering. Henger ikke på grep at de sender ikassokrav samtidig som de tilbakebetaler "overbetaling" (og tar 100kr i gebyr for å gjøre tilbakebetaling). Dette finner ikke jeg meg i. Bytter umiddelbart.
Svea bank erfarer jeg som ryddig og grei. Har lett forståelig regnskap på konto, jeg er kjempefornøyd med Svea Finans å gir dem med rette fem stjerner.
Svea Finans er veldig bra for meg. Enkle og gode regler for hvordan ting skal gjøres. Følg reglene så er banken helt utmerket !!!
Kjøpte vare gjennom chilli.no. når regning kom,ble denne betalt. Svea har imellomtiden sendt regning på mail som ikke er mottatt. Regning er betalt når den kom på papir med purregebyr på 45kr,(selv om ingen regning var mottatt før dette i posten)hos svea står det ingen faktura lenger.dette da denne er betalt. Nå 2mnd etter sender de inkasso regning på 1017kr. Som omkostninger på regningen som er betalt som den skal. De har ikke tenkt forandre på noe ,selv om de ser alt er betalt og gjort når det skal.
Their aim is to destroy and taunter with hidden costs. If you want to pay your loan early, you are unable to until due date with additional fees. I payed all my loans at once, yes two weeks too late, but still, a big sum of money at once. I guess they didn't like it because fees were moved to inkasso, that shouldn't be there until, as customer service promised on the phone, next month and actually should not be there at all because I used sum provided by customer service that same day. I would never know about additional hidden fees growing unless I checked Gjeldregisteret. I wonder if I pay it, will there be additional hidden fees again.
Finansterroristene Svea Finans skyr ingen midler for å drive inn krav på uriktig grunnlag. Etter å ha fått sitt krav mot meg avvist i Forliksrådet, fortsatte de å forsøke å drive inn kravet med stadig nye fakturaer. Disse burde undersøkes av Økokrim.
Det er sjeldent enkeltpersonforetaket mitt får slike forespørsler, sannsynligvis fordi det 1) alltid har betalt regninger i tide og 2) dessuten er satt passivt ettersom det ikke har vært i drift på over et år. I natt kom det en, ut av det blå, uten noen forklaring. ENKet har ikke ett løpende kundeforhold i Norge lenger, så dette kan umulig dreie seg om noe annet enn forsøk på dyneløfting?